Gast Geplaatst: 3 september 2001 Geplaatst: 3 september 2001 Deed vom 16.30 uur m'n Stongetje aan.<BR>Kreeg de melding van een software update - even wachten - Nog nooit eerder gezien. Heb versie 20. Wat is dit??
Gast Geplaatst: 3 september 2001 Geplaatst: 3 september 2001 ik heb hier hetzelfde gezien.<BR>namelijk een licht groen venster .<BR>waarschijnlijk zijn ze bezig om alle strong 8000 tuners te updaten met versie v22.<BR>ik hoop van niet want anders is het alleen c+nl kijken.<P>meld je hier als je ook dit probleem hebt.
Gast Geplaatst: 3 september 2001 Geplaatst: 3 september 2001 Niet alleen strong, alle secadozen, heb zojuist op mijn Philips hetzelfde gezien.<P>Robbee
Gast Geplaatst: 3 september 2001 Geplaatst: 3 september 2001 Kan je zo een auto update uitschakelen??
Gast Geplaatst: 3 september 2001 Geplaatst: 3 september 2001 nou jongens ben toch wel benieuwd naar de ervaaringen ,zijn die er al,en kan er nog gekeken worden of zien jullie alles zwart
Gast Geplaatst: 3 september 2001 Geplaatst: 3 september 2001 Net bij kennisen geinfomeerd maar geen software updates gekregen<BR>Hebben een strong 8000 en een Philips 5816
Gast Geplaatst: 3 september 2001 Geplaatst: 3 september 2001 ik heb ook problemen met mijn strong 8000 ook de melding software update het beeld is niet zwart maar wel slecht alles wat wit hoort te zien is roze
Gast Geplaatst: 3 september 2001 Geplaatst: 3 september 2001 <p>[ 03-09-2001: Message edited by: roefie ]
Gast Geplaatst: 3 september 2001 Geplaatst: 3 september 2001 Ik heb nog steeds half Frans, alf NL EPG.<P>Tobo01
Murdock Geplaatst: 4 september 2001 Geplaatst: 4 september 2001 Gisteren was iedereen in rep en roer over de softwareupdate door Canal+.<P>Hier het volgende verhaal:<P>Canal+ is op dit moment bezig met het updaten van oude Nokia en Strong receivers van Versie 6 naar Versie 15. Doordat deze ontvangers worden geupdated geven alle andere ontvangers (philips etc.) ook aan dat er software wordt geladen. Dit verdwijnt na een paar seconden. Niets aan de hand dus.<P>De volgende stap die ze binnenkort gaan nemen is versie 15 naar versie 20.<P>De vorige keer is dit goed fout gelopen, maar nu lijkt alles goed te gaan.<P>Ze doen dit ivm de vele bugs in de oude software. Vooral om de Y2K bug in versie 15. Ze hebben nu al vanaf begin dit jaar de datum-stream stil staan en willen deze dus weer aan gaan zetten.<P>Er is dus eigenlijk niets aan de hand.<BR>Waarschijnlijk door de zoveelste softwarebug in de mediaguard software geven alle ontvangers aan dat ze aan het laden zijn, alleen gebeurt er dus NIETS!<P>Voor de mensen die willen blijven kleven aan versie 15 en/of 6. Gewoon terug programmeren of de PPV-update gebruiken!<P>Suc6<P>Murdock Receiver: VU+ Solo 4K Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)
Gast Geplaatst: 4 september 2001 Geplaatst: 4 september 2001 Kijk Dat Noem ik nou eens Uitleg !!<BR>Bedankt !!
Gast Geplaatst: 4 september 2001 Geplaatst: 4 september 2001 Leuk, dat C- ons hier niet even over geinformeerd heeft.<BR>Die lui doen daar maar wat en wij moeten het<BR>allemaal maar slikken.
Gast Geplaatst: 4 september 2001 Geplaatst: 4 september 2001 yep ben het hier compleet mee eens,je klanten informeren waar je mee bezig ben of wat je gaat doen is toch vrij normaal.<BR>Minpuntje voor canal+nl<P>Billy
Aanbevolen berichten