Gast Geplaatst: 6 september 2001 Geplaatst: 6 september 2001 Weet er iemand de PBM van ident 0014 C+ Vlaanderen?<BR>Ik heb hem op FF FF FF FF FF FF FF FF en werkt niet, heb al vele andere geprobeerd maar krijg geen beeld.<BR>Ben reeds enkele dagen aan het zoeken, maar zonder resultaat.
Edwin Geplaatst: 6 september 2001 Geplaatst: 6 september 2001 Zal je wel de juiste codes niet hebben. Allemaal FF'en werkt wel degelijk.<P>Edwin
Edwin Geplaatst: 7 september 2001 Geplaatst: 7 september 2001 Sorry Guy, ik kan je PM niet beantwoorden daar ik op je ignore list sta.<P>Sorry, you are on this member's ignore list. You cannot send a private message to this person. <P>Edwin
Gast Geplaatst: 9 september 2001 Geplaatst: 9 september 2001 PW zou toch moeten gaan, probeer nog eens a.u.b.<BR>Ik heb het probleem echter opgelost?!<BR>Heb eprom file aangepast, zo de ident 0014 op de 6 de plaats staat en nu is het wel in orde. Als ik ident 0014 ergens achteraan plaats dan heb ik geen beeld op die digitale cabel ontvanger.<BR>Bedankt voor je reactie!
Edwin Geplaatst: 10 september 2001 Geplaatst: 10 september 2001 Nee, sorry, maar ik kan geen PM naar je sturen. Krijg steeds het boven vermelde antwoord.<P>Edwin
Gast Geplaatst: 10 september 2001 Geplaatst: 10 september 2001 You may only store 60 private messages. If you reach the maximum, no one will be able to send you a private message. Please delete old private messages! <BR>Wat moet ik hiermee? geen enkele message in mijn box?
Aanbevolen berichten