Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

wat mij opviel was dat ik af en toe de melding kreeg van NO or BAD signal op taquilla X en XX<BR>met mij humie 5400<BR>Wie hat daar vandaag nog meer last van ???<BR>Of zal dat aan de keys liggen ?

Geplaatst:

Zitten op een aparte transponder....<P>Staat je schotel wel helemaal goed?

Receiver: VU+ Solo 4K

Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)

Geplaatst:

Taquilla XXX has replaced Taquilla X at 12.285 GHz v (SR 27500, FEC 3/4)<P>(sat_stefan 9/8/01)<p>[ 06-09-2001: Message edited by: Menno ]

Vu Duo 4K  S+C

Geplaatst:

@SuperDave <BR>Heb zelfde probleem bij t ,zelfs c*fr* van 9.00-14.00 geen beeld gehad.<P>draai zelf nog met hummie met 2.4<P>more people confused.gif" border="0

Geplaatst:

Nadat ik de laatste kanaal lijst bij dxandy geinstalleerd had kreeg ik ook geen signaal meer. Na de frequency met een oude file te vergelijken bleek deze veranderd te zijn (geen idee waarom). Oude frequenties gecopieerd en alles weer ok. juiste frequentie is 12581 V 22Khz 5/6 (in laatste dxandy file staat 12578 V 22Khz 5/6).<P>rgrds,<BR>Wykat

Geplaatst:

Ik heb zelf m'n kanalen lijst 2 dagen geleden zitten maken omdat de volgorde van de andere lijsten mij niet bevalt. En ook ik had gisteren last van de melding "No or bad signal". Dit wisselde af met gewoon beeld. Toen ik keek naar de signaalsterkte stond deze continu op 62% maar de kwaliteit viel steeds weg (van 89% opeens even 0% en dan weer 89%). Ik dacht dat het te maken had met windvlagen die m'n schotel af en toe even een zet geven. Maar wel vreemd dat dat alleen bij Taquilla gebeurde en niet bij elke andere astra zender !

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.