Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Wie kan me op het juiste spoor zetten om het canal digitaal pakket dat via de kabel in België uitzend zichtbaar te maken?<BR>Enkel met een funkaart en de 3in1-files vraagt deze ontvanger niet naar een kaart maar het beeld blijft op zwart.

BigBisat (Astra 1-2-3-4, Hotbird, Eutelsat 9B, Thor en Turksat 42°). Dreambox 920 met dvb-c en dvb-s, Dreambox 7080 met 3x dvb-s en dvb-c, Dreambox8000

Geplaatst:

Als je files download van het net kan het zijn dat de provider 0014 niet in uw hexfile staat en daardoor zijn er ook geen key's aanwezig voor uw provider.Bijgevolg blijft uw beeld op zwart omdat hij provider 0014 en de nodig key's niet vind.Indien 0014 wel op uw kaartje staat,raad ik u aan om 0014 op de eerste plaats te zetten (na seca 0000 !!!).<BR>Het insert smartcard probleem ligt niet aan de eeprom maar aan de pic.In duckstad vind je wel files voor dit probleem,duck en murdock doen het goed.Om alles te bewerken zoals hierboven gebruik je best secanixeditor of secautil.<BR>Greetings Jacko shocked.gif" border="0

Geplaatst:

Ok, ik ga provider 0014 eens vooraan zetten<BR>Laat wel iets weten

BigBisat (Astra 1-2-3-4, Hotbird, Eutelsat 9B, Thor en Turksat 42°). Dreambox 920 met dvb-c en dvb-s, Dreambox 7080 met 3x dvb-s en dvb-c, Dreambox8000

Geplaatst:

bedankt voor de info Jacko het is in orde nu!!<P>groeten

Geplaatst:

ja idd??<BR>welke decoder gebruik je dan?<BR>canal digitaal vlaanderen zit toch op de kabel?

Geplaatst:

bambieke zal wel zijn origenele canal+ decoder gebruiken,maar met zijn zelfgemaakte kaart zal ook alles open staan waar hij normaal moet voor betalen.nl.X-zone enz...<BR>Bambieke,als je een andere decoder gebruikt dan de originele,laat het ons effe weten op het board.<BR>greetings,Jacko shocked.gif" border="0

Geplaatst:

yep een originele canal-decoder, deze staat bij vrienden en inderdaad alles open! alleen spijtig dat deze ontvangers niet te koop zijn, ze horen bij een abonnement.<BR>groeten

Geplaatst:

Bedankt bambieke voor de toelichting,vele mensen weten nu waarover het gaat.De meesten hier hebben een originele ontvanger of een CI voor seca.Al denk ik wel dat er kabeldecoders te koop zijn voor dit systeem,zo heeft Philips een TV waar een kaart in moet om naar digitale televisie te kijken.Eens het aanbod groter is voor digitale televisie,zullen er meer van deze toestellen op de markt komen en zo kunnen de bezitters van kabeldecoders ook nog deze leuke hobby beginnen rolleyes.gif" border="0rolleyes.gif" border="0

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.