Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

acacadabra,het zal wel niet lang duuren<BR>of je verteld niet alles.moet je card er nog wel in, of komt er dadelijk witte rook uit de schoorsteen. wink.gif" border="0wink.gif" border="0wink.gif" border="0

Geplaatst:

dus een kaart , die niet meer actief is en waar niet meer wordt voor betaald.(c+)<P>Waar dus oude code's op staan, dit zou dan normaal zijn, dat je dan beeld hebt?<BR>Ik begrijp het niet goed?<BR>leg het eens wat beter uit aub.<BR> confused.gif" border="0confused.gif" border="0

Geplaatst:

jordi ik heb hier een oude card orginaal c+<BR>maar deze veroorzaakt geen beeld

Geplaatst:

Omdat op je op oude c+ kaart een andere <BR>0e key staat.<BR>als je de 0ekey up to date maakt heb je beeld.<P>Groeten Fred.<BR> smile.gif" border="0smile.gif" border="0smile.gif" border="0smile.gif" border="0

Geplaatst:

Deze 0E is al heel oud,en men heeft toch echt wel te maken met een mosc,dus ook andere datum confused.gif" border="0confused.gif" border="0confused.gif" border="0

Geplaatst:

Ze gaan de irdeto kant op ook al een jaar niets aangedaan<BR>En maar klaagen dat het makkelijk te kraken is DE KLXXTZAKKEN <P>Robbie

Geplaatst:

Ze updaten de key 0c 0d wel maar maken er geen gebruik van !<P>Robbie

Geplaatst:

klopt jongens die 0E is lang goed te houden maar volgens mij<BR>hoorde ik net iemand hier zeggen dat ie in de officiele seca dooz met alleen die 0e<BR>effe wat problemen had om het hele pakket te pakken, met name 16/9 ofzo, nahja<BR>zal allemaal wel, kijk vanavond(lekker thuis) nog wel ff<BR>stay real<BR>Scczs

Geplaatst:

Hoi,<P>Bekijk ALLE 0E keys effe, van alle providers. <BR>Zo zul je opmerken dat elke maand de 0C of 0D key wijzigt. De 0E wijzigt NOOIT, deze wordt gebruikt als een soort "reservesleutel".<P>Bij deze "Topic Closed"

Geplaatst:

de sleutel in dit verhaal is de datum.<BR>deze wijzigt niet auto als je geen geldige mk en ppua op je kaart hebt.<P>geen goed datum, geen beeld.!

ik zal ook eens opscheppen:

humax5400, humax5400Z,philips 6072, 2x nokia dbox2 kabel, 1x nokia 9500 sat,

sagem dbox2 kabel, samsung 9401r kabel en een lege bankrekening

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.