Gast Geplaatst: 10 september 2001 Geplaatst: 10 september 2001 beste hobbyisten, <P>Ik ben in het bezit van een philips 7071, en wie van jullie zou mij kunnen uitleggen hoe ik mijn ontvanger kan aanpassen zodat ik ook tequilla kan bekijken. Het liefst een uitleg in begrijpelijk nederlands / engels / duits, dus zonder teveel jargon. <P>Alvast bedankt voor jullie antoorden.<BR>Johan Monderman
Gast Geplaatst: 10 september 2001 Geplaatst: 10 september 2001 via het progje declink kun je het proberen maar ik zou als ik jou was uiterst voorzichtig te werk gaan want ik heb al een nieuwe dsx6073 om zeep geholpen door er ook even nieuw software in te pompen. Dus weest gewaarschuwd.Het lijkt zo gemakkelijk maar is het volgens mij niet met de philipsen.
Gast Geplaatst: 10 september 2001 Geplaatst: 10 september 2001 om zeker te zijn moet je eerst je firmware uitlezen en kijken of je de 7071 of 7072 versie hebt, staat elders uitvoerig beschreven,<BR>save je eigen firmware voor de zekerheid eerst ff ,<P>sccZs
rob1981 Geplaatst: 10 september 2001 Geplaatst: 10 september 2001 Ik ben er ook al een tijdje naar op zoek maar t valt niet mee!! Dreambox PVR600 {gemini 4}
Gast Geplaatst: 12 september 2001 Geplaatst: 12 september 2001 Met bv. bonnysecaboxser je firmware uitlezen en saven. <BR>Daarna bekijken welke versie (6071/6072) je nodig hebt.<BR>Daarna met Lookerflash je firmware overschrijven met de NL+Taquilla firmware van H2DEETOO.<P>Benodigde software in Duckstad. <BR>Benodigde hardware: een seriele 1 op 1 (muisverleng)kabel<P>Kijk uit, ben zorgvuldig en lees de postings en gebruiksaanwijzigingen die her en der in Duckstad en Sat4all staan. <P>Misschien een uitbreiding voor Duwgati???<P>Groetjes,<P>Tobo01
jws Geplaatst: 12 september 2001 Geplaatst: 12 september 2001 En uiterst verstandig.......<P>Controleer alle Blocks vorrdat de deco uit de slaapstand wordt gehaald.<P>Alles OKE ===> exit -SE-<P>Block failure ===> NIET UIT -SE- HALEN maar dit block opnieuw doen.
Aanbevolen berichten