droopy Geplaatst: 5 oktober 2003 Geplaatst: 5 oktober 2003 Hallo Ik heb het volgende probleem. Ik heb twee programma's opgenomen met de timer Anders heb ik geen problemen daarmee, maar nu heb ik geen beeld; de opname zijn zeer kort maar 300mb. Wat is hiervan de oorzaak? P.S. Ik heb hier al eens iets over gelezen maar na een half uur zoeken heb ik het niet gevonden, Sorry
Romeo_ Geplaatst: 5 oktober 2003 Geplaatst: 5 oktober 2003 Welke image gebruik je ? Welke kanaal probeer je op te nemen ? Is die kanaal gecodeerd ? Heb je al getest met een FTA kanaal (BVN TV bijv.) kortom : geef eens meer info... The Source is Out There....
Jossie Geplaatst: 5 oktober 2003 Geplaatst: 5 oktober 2003 ook hdd probleem weekje terug topic naam is inderdaad verwarrend AZbox ME 0,4 Tb en Dreambox 500HD met 1,5Tb + netwerk schijven Popcorn Hour A-110 met 1 Tb Eminent 7071 met 500GB Dreambox 500HD met 1,5Tb aan netwerk schijven PS3- nick name JOSSIE-NL
droopy Geplaatst: 5 oktober 2003 Auteur Geplaatst: 5 oktober 2003 Citaat: Welke image gebruik je ? Welke kanaal probeer je op te nemen ? Is die kanaal gecodeerd ? Heb je al getest met een FTA kanaal (BVN TV bijv.) kortom : geef eens meer info... Inderdaad ik moet meer informatie geven Ik heb de laatste image van ronald 2-10 en ik heb van kabel1 en ticket 4 een film opgenomen Ik heb vanmorgen weer een film opgenomen en hierbij geen problemen meer.
rai Geplaatst: 5 oktober 2003 Geplaatst: 5 oktober 2003 Tijdens het switchen van EMU wil dit wel gebeuren. Na een reset van de box gaat het dan wel weer. Maar echt betrouwbaar is anders.
droopy Geplaatst: 5 oktober 2003 Auteur Geplaatst: 5 oktober 2003 Citaat: Tijdens het switchen van EMU wil dit wel gebeuren. Na een reset van de box gaat het dan wel weer. Maar echt betrouwbaar is anders. Bedankt voor jullie antwoorden en ik denk dat het switchen inderdaad het probleem is want dat heb ik ook gedaan
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen