Gast Geplaatst: 26 september 2001 Geplaatst: 26 september 2001 Hoi allemaal,<P>zijn er mensen die ook last hebben van dit probleem ?.<BR>Receiver is een Digiquest P2000 met MOSC kaart.<P>Groetjes,<BR>Nightshad
Gast Geplaatst: 26 september 2001 Geplaatst: 26 september 2001 Oh jeetje,<P>Wat breng jij ons vanavond een schokkend nieuws zeg.
Gast Geplaatst: 26 september 2001 Geplaatst: 26 september 2001 heh, sorry.. gepost in verkeerd furum <P>Maar wat is/kan de reden hiervan zijn of is dit bij iedereen ?
dighunter Geplaatst: 27 september 2001 Geplaatst: 27 september 2001 Had gisteravond hetzelfde probleem met een canalsatellite (Phillips TS1) ontvanger. RTL4 bijna niet te bekijken, RTL5 had er in mindere mate last van.<BR>FF vergeten bij te melden, het beeld viel ook weg bij RTL4, bij RTL5 grote vervormingen. (signaalsterke was OK)<p>[ 27-09-2001: Message edited by: dighunter ] ================================================== Hoe meer je weet, hoe meer je weet dat je niets weet!
Gast Geplaatst: 27 september 2001 Geplaatst: 27 september 2001 ahh oke..<P>Ik ben dus niet de enige die er last van heeft.. <P>Ik heb inmiddels een 'gare' oplossing voor dit probleem.. je zou je ontvanger eens op mono audio kunnen zetten. Dan blijkt het geluid het wel te doen. Zeker een s/w fout met detectie audio <P>Blerg.. blijkt toch niet te helpen... hij deed et en daarna niet meer... erg vaag<p>[ 27-09-2001: Message edited by: Nightshad ]
Gast Geplaatst: 27 september 2001 Geplaatst: 27 september 2001 Ik denk dat het aan de software in je ontvanger ligt. De Aston Simba met de nieuwste softwareversie heeft er ook last.<P>Groeten Satkeumes
Aanbevolen berichten