Gast Geplaatst: 15 september 2001 Geplaatst: 15 september 2001 Weet iemand of het mogelijk is om canal digitaal vlaanderen (kabel) decoders te KOPEN!?<BR>en als je naar de winkel gaat om abonnement aan te sluiten, hoeveel bedraagt dan de huurprijs voor de decoder? en kan je een abonnement afsluiten zonder een kaart bij te kopen, maar toch je receiver verder huren?
Gast Geplaatst: 15 september 2001 Geplaatst: 15 september 2001 Je gaat naar de winkel, je betaald 3000,- Bef, daarin zit 1000,- Bef waarborg, en 2000,-Bef activeringskosten. Dan betaal je voor het goedkoopste (Het Boeket) 699,- Bef per maand, Canal+ 1399,- Bef enz...<BR>Het Toppakket kost maandelijks 2499,- Bef!<BR>Is alleen te ontvangen in Belgie op de cabel.<BR>
Gast Geplaatst: 15 september 2001 Geplaatst: 15 september 2001 Weet iemand of het mogelijk is om canal digitaal vlaanderen (kabel) decoders te KOPEN!?<P>Ja kijk op het net. Het gaat dan wel om andere kabeldecoders, waarbij de epg van de bijbehorende decoder gebruikt wordt.<P>en als je naar de winkel gaat om abonnement aan te sluiten, hoeveel bedraagt dan de huurprijs voor de decoder?<P>Kan je niet apart huren<P> en kan je een abonnement afsluiten zonder een kaart bij te kopen, maar toch je receiver verder huren? <P>Neen.
Gast Geplaatst: 15 september 2001 Geplaatst: 15 september 2001 Hoi,<P>Xsound gewoon even bij Biggs of GB binnenspringen ook in de cORA kan je dergelijke vinden NU CAREFOUR
Gast Geplaatst: 15 september 2001 Geplaatst: 15 september 2001 Jongens,de canal+ decoders die je bij carrefour koopt zijn wel de analoge hoor.<BR>Je kan er dus naar canal+ blauw,rood en hallmark kijken.Ik heb nog niet veel plaatsen gezien waar je een digitale kabeldecoder kan kopen.Die analoge kan je niet gebruiken met een seca-kaart.<BR>greetings Jacko
Gast Geplaatst: 15 september 2001 Geplaatst: 15 september 2001 Tiens en toch waren het die digitale die in de Cora lagen een tijdje geleden ......Met een kaart erbij ....
Gast Geplaatst: 15 september 2001 Geplaatst: 15 september 2001 Ik heb dit niet gecontroleerd, maar diegene die in de Carrefour liggen zijn officiele canaaldigitaaldecoders waar je dus een abonnement mee neemt. Deze decoders kan je enkel huren. Je krijgt dus ook een kaart meegeleverd.<BR>De Humax 5100C is een digitale KABELdecoder, typ dat maar eens in een zoekmachine. Hierbij dien je dan nog een Astoncam aan te schaffen (SECA). Ik heb echter geen ervaring met een niet-officiele kabeldecoder. Met een 'officiele' C+kaart zou je dus perfect moeten kunnen kijken.
Gast Geplaatst: 15 september 2001 Geplaatst: 15 september 2001 Jongens,ik heb niet gezegd dat ze bij carrefour geen digitale decoders hebben hé.<BR>De vraag was of ze te koop waren,en dat zijn ze dus niet.De analoge zijn dit wel.Dus voor de duidelijkheid:analoge zijn te koop,digitale zijn te huur.Beiden zijn in het bezit van een originele kaart waar je maandelijks het abbonnement voor betaald.Bij de digitale is dat afhankelijk van het aantal paketten,bij de analoge is dit een vast bedrag per maand aangezien je daar alleen de standaard kanalen kan ontvangen nl.canal+ rood,blauw en hallmark.<BR>greetings Jacko
Gast Geplaatst: 15 september 2001 Geplaatst: 15 september 2001 kan je me url pm'en van winkel waar je die cabledecoders kunt kopen?
Aanbevolen berichten