Gast Geplaatst: 5 oktober 2003 Geplaatst: 5 oktober 2003 Hallo, Ik probeer mijn triax 88 + moteck + dreambox aan de praat te krijgen. Helaas lukt me het uitrichten niet goed, blijf steken op 45%. Het enige wat me gelukt is een reclame kanaal op Amos, maar dat ontving ik met horten en stoten. Ben daarna weer gaan draaien en dit ook weer kwijt. Wie weet een goeie (betaalbare) hulp in Oss? Misschien beter antwoorden via PM. Alvast bedankt.
Gast Geplaatst: 6 oktober 2003 Geplaatst: 6 oktober 2003 Blader maar wat terug op mijn berichten er staat tich keer hoe ik e.e.a. afstel en dan lukt het wel dat weet ik zeker. succes en laat even weten of het nu wel lukt, maar let op als je niet consequent opvolgt wat er staat gaat het nu ook niet lukken.
Gast Geplaatst: 6 oktober 2003 Geplaatst: 6 oktober 2003 Hi, Moet de paal van de [color:"orange"] rotor [/color] omhoog of omlaag wijzen? Ik laat 'm omlaag wijzen, maar op sommige tekeningen zie ik 'm juist omhoog gaan!
Gast Geplaatst: 6 oktober 2003 Geplaatst: 6 oktober 2003 Of die stomp naar boven of naar beneden wijst is afhankelijk van het merk en type motor. Connectoren naar onderen zodat er geen water in kan.
Gast Geplaatst: 6 oktober 2003 Geplaatst: 6 oktober 2003 Hier sluit ik me bij aan; connectors altijd aan onderzijde dit is een goede richtlijn!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen