Gast Geplaatst: 5 oktober 2003 Geplaatst: 5 oktober 2003 nu zie ik dat er weer nieuwe 512kflash.bin en eeprom.bin in je philipsontvanger kan zetten voor de 6072 ,nu weet ik hoe ik de firmware met flash512k.bin erin moet zetten en daarna de eeprom met ctflash,maar hoe zet je alleen de 512kfash.bin erin, kan dat ook met ctflash of moet je weer de hele firmware erin zetten.want dat kan ik nergens vinden wel hoe alles veranderen kan maar een complete lijst erna erin zetten dus flash en eeprom alleen waar doe je dat mee.met declink.ik vraag wel veel maar ik zou eens willen zien bij de uitleg,alleen de flash512k.bin erin zetten want met die nieuwe emu versies moet je die er compleet inzetten
M_Z Geplaatst: 5 oktober 2003 Geplaatst: 5 oktober 2003 De firmware zit al op je ontvanger. Waarom zou je die opnieuw moeten proggen? Je wilt nu de kanalenlijst aanpassen. De kanalenlijst is dus hetzelfde als een flash512k.bin (in combinatie met de eeprom). Gewoon de flash512k.bin erin en de bijgeleverde eeprom. Daar is FlashCvt nu juist voor gemaakt. Klaar is je nieuwe kanalenlijst. Deze is zowel geschikt voor versies zonder als ook met Emu. En je hoeft dus niet opnieuw de firmware erin te zetten! M_Z
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen