woogy Geplaatst: 5 oktober 2003 Geplaatst: 5 oktober 2003 ik ben met mijn motor even aan het snollen geweest op thor 1°W veel programma's zijn gecodeerd in conax waarom is er zo weinig aandacht voor deze codering? kan de dreambox dat ontvangen? wat is er nodig kan ik een scandinavisch abonnement onderschrijven? moet ik daarvoor een CAM of CI hebben in de dreambox zijn er andere mogelijkheden? thx
view Geplaatst: 5 oktober 2003 Geplaatst: 5 oktober 2003 @Woogy, als je de Peter Pan image erop zet werkt de c*n*xkaart met de interne kaartlezer. De image is op div. duitse/deense site's te vinden. Wat betreft het abbo: een adres in in noorwegen of denemarken of zweden en je kan een abbo afsluiten. Succes,
Gast Geplaatst: 6 oktober 2003 Geplaatst: 6 oktober 2003 Citaat: @Woogy, als je de Peter Pan image erop zet werkt de c*n*xkaart met de interne kaartlezer. De image is op div. duitse/deense site's te vinden. Wat betreft het abbo: een adres in in noorwegen of denemarken of zweden en je kan een abbo afsluiten. Succes, OA. Deze
Martijn81 Geplaatst: 7 oktober 2003 Geplaatst: 7 oktober 2003 ik zou heel graag een mutatie willen zien van Ronald en de conax-emu van de PP image.. van ronald naar PP overstappen is niet echt een optie Triax TDS 88cm / Inverto Black Ultra LNB / Alsat Dark Motor / Dreambox DM800HD+DM7000 knutselbak
woogy Geplaatst: 7 oktober 2003 Auteur Geplaatst: 7 oktober 2003 ik heb wat gevonden op http://www.zappafree.com/ kan hier iemand iets mee doen? thx
Romeo_ Geplaatst: 8 oktober 2003 Geplaatst: 8 oktober 2003 2de link op die pagina werkt alvast niet... Not Found The requested URL /dream4gedan.htm was not found on this server. The Source is Out There....
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen