Gast Geplaatst: 6 oktober 2003 Geplaatst: 6 oktober 2003 Hoi, Wie o wie kan mij vertellen Of er mensen zijn die de sat van 55 en op 33 graden oost kunnen ontvangen. En wat ze daar op kunnen ontvangen..o.a in Ku en C band Graag zou ik in kontakt willen komen met deze mensen om hun ervaring. En ja als er iemand is die het ooit ontvangen heeft is ook goed. Wil ik weten met welke diameter je deze heb kunnen ontvangen. Groetjes, Uw antwoord ook graag even ook pm mailen. alvast bedankt.
Bigfoot Geplaatst: 6 oktober 2003 Geplaatst: 6 oktober 2003 55 Oost: http://www.lyngsat.com/i702.shtml 33 Oost kennen ze niet bij Lyngsat Hoe kom je bij zeze satellieten terecht als je niet eens weet welke zenders er vandaan uitzenden?
Gast Geplaatst: 7 oktober 2003 Geplaatst: 7 oktober 2003 Je zal wel 36 graden Oost bedoelen. Met een 80 cm schotel moet je dat kunnen ontvangen.
Bigfoot Geplaatst: 7 oktober 2003 Geplaatst: 7 oktober 2003 Citaat: Je zal wel 36 graden Oost bedoelen. Met een 80 cm schotel moet je dat kunnen ontvangen. Hangt er vanaf welk pakket/ beam, NTVplus zal toch echt niet lukken!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen