Gast Geplaatst: 6 oktober 2003 Geplaatst: 6 oktober 2003 @All, ik heb dus sinds gisteren de image van Jirka. Wekt naar mijn persoonlijke mening perfect. Maar ik weet er nog niet al te veel van. Nu heb ik begrepen dat er skins zijn die je kunt gebruiken. Nu ben ik al aan het zoeken geweest hoe ik dat voor elkaar krijg maar ik vind het antwoord niet echt. Mijn vraag is: zitten er in Jirka 14-09 verschillende skins? Zo ja hoe kan ik dat aanpassen. Is het dan zo dat alles opnieuw opgestart moet worden of zijn er geen bijzonderheden. Hopelijk wordt ik niet afgeschoten met deze vraag. mvg olav12
Gast Geplaatst: 6 oktober 2003 Geplaatst: 6 oktober 2003 natuurlijk wordt je niet afgeschoten op deze vraag maar om te beginnen zou je even op de website van sjerom kunnen kijken daar staat hoe je de addons kunt instaleren standaard zit er een skin in de image maar via de skin addon kun je skins toevoegen bij de image van 14-09 ben je op een usb stick of hdd aangewezen bij de nieuwe image heb je straks ook andere mogelijkheden
Gast Geplaatst: 6 oktober 2003 Geplaatst: 6 oktober 2003 @Goldfinger, dank je wel. Dan wacht ik wel tot dat de nieuwe image klaar is. Ik heb nl geen HD of USB stick. We wachten gewoon. mvg olav12
Gast Geplaatst: 6 oktober 2003 Geplaatst: 6 oktober 2003 je kunt altijd ook nog de skin handmatig toevoegen in de image al zit er wel een limiet aan en nog wat voor de instalatie van de addons in de jirka images heb je wel een hdd of usb stick nodig in de nieuwe image kun je wel een skin in de image zelf toevoegen met de optie init flash je kunt de nieuwe test image 05-10 gerust uitproberen hij loopt tot nu toe perfect en ik heb nog geen bugs gevonden natuurlijk is het altijd op eigen risico
Gast Geplaatst: 6 oktober 2003 Geplaatst: 6 oktober 2003 @Goldfinger, ik wacht liever om die test image uit te proberen tot dat de experts alhier ermee bezig zijn geweest. Zometeen doe ik iets verkeerd en kan ik niks meer. ik ben nog een newbie met de db dus nog even wat afstand en huiverig. mvg olav12
Gast Geplaatst: 6 oktober 2003 Geplaatst: 6 oktober 2003 heel verstandig als jirka de final release uit brengt zal ik zo snel mogelijk de manual klaar maken dat maakt het een stuk makkelijker om met de image te werken voor mensen die niet zo vertrouwd zijn met de dreambox
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen