Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo vrienden,Heb hier een kaartje gemaakt voor ons Belgisch kabelpakket.Alles lukt prima,zelfs de kiosk(x) kanalen kan ik bekijken.Toch nog een vraagje,op de kabel zenden adult channel en playboy channel maar uit vanaf een bepaald uur.Kan ik aan mijn key's iets wijzigen zodat ik ze 24/24 kan bekijken??Kiosk X werkt wel al 24/24.Graag een antwoord,alvast bedankt.<BR>Greetings Jacko rolleyes.gif" border="0

Geplaatst:

Volgens mij zenden die gewoonweg niet 24/24 uit. Een vriend werkt op een kontrolepost voor de kabel en daar hebben ze ook alle Canal digitaal zenders open staan (incl. Kiosk). Maar niet alle zenders 24/24.

Geplaatst:

Bedankt jongens,nu moet ik niet verder meer zoeken.Alles staat open en dat is al genoeg voor mij.<BR>greetings Jacko

Geplaatst:

kiosk?<BR>heeft belgie dan ook ppv kanalen?<BR>hoe werken die? hoe betaal je bijvoorbeeld als je een film wilt zien

Geplaatst:

via kabel, niet via satelliet. Je moet telefoneren om een bepaalde film open te stellen aan de hand van een code en je dient je smart card code mee te delen. 150 bef per film

Geplaatst:

welk toestel heb ik nodig om van die kabel kanalen te genieten?

Geplaatst:

@Supermarcie<P> laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0 Je hebt een digitale kabeldecoder nodig on C+ hier op de kabel te kunnen ontvangen, deze zijn te <B>HUUR </B> bij erkende Canal+ verdelers. laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0<P>IQ

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.