Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi allemaal,<BR>ik zit al een lange tijd zonder beeld op taquilla en Kiosque. De previews doen het echter wel, en een aantal seconden voor aanvang van een film heb ik geen ontvangst meer. Ik heb al naar verschillende dingen gezocht op deze site. Zo kwam naar voren dat de PBM aangepast moest worden of andere firmware...? Echt een duidelijk antwoord heb ik nog niet gehad.<BR>Mijn configuratie is als volgt:<BR>Echostar DSB2000<BR>piccard en/of emulator season met wallbanger<BR>alles werkend op Anaal+ maar zonder AU<BR>Wie kan me verder helpen......?<P>Greetz Bas

Geplaatst:

sinds een paar maanden, maken taquilla en kiosk gebruik van het landencode systeem.dat wil zeggen dat alleen de ontvangers met het spaanse systeem naar taquilla kan kijken en niet naar de kiosk zenders, andersom geldt dit ook voor de franse ontvangers.<BR>De meeste orginele (nederlandse) geleverde ontvangers hebben de nederlandse regiocode ingesteld en kunnen dus de taquilla / kiosk zenders niet meer zien op het moment van coderen, op dat moment wordt er gebruik gemaakt van een landencode. *anal + maakt hier nog geen gebruik van.<BR>oplossing: 1. kijken naar een firmware die regio vrij is.<BR>2. ander ontvanger kopen, die regio vrij is.

Geplaatst:

Hallo voor de kiosque en Taquilla met een<BR>origineel seca kaart, moet je de pvv events<BR>bijvoegen ,alsook voor palco.Met MKF V4.1 shocked.gif" border="0 <P>Groetjes<P> laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0

Geplaatst:

OK, ik weet voldoende. Zal er bij de volgende aankoop van een receiver rekening mee houden dat ie regiovrij is.<BR>En wat betreft dat PPV event, werkt dat dan wel als de ontvanger regio 'beperkt'is?<BR>Greetz Bas

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.