Gast Geplaatst: 24 september 2001 Geplaatst: 24 september 2001 Indien ik de "overbodige" Astra zenders uit mijn Philips 5816 verwijder, valt de EPG voor NL weg. Aan welke zender hangt EPG??<P>Dank en groet
-= [ Appien ] =- Geplaatst: 24 september 2001 Geplaatst: 24 september 2001 Aan het EPG kanaal (ja zo heet die!) <P>Ik dacht dat hij op kanaal nummer 58 staat
Gast Geplaatst: 24 september 2001 Geplaatst: 24 september 2001 @tv_freak<BR>Dit probleem had ik eerder ook op mijn 7071<BR>Na dit probleem hier gepost te hebben kreeg ik hetzelfde antwoord, dus EPG kanaal terug gezet.<BR>Maar tot mijn verbazing werkte de EPG nog niet, dus nogmaals gevraagd<BR>Een antwoord van Toxic[Q] bood uitkomst.<BR>Het was een kanaal "zonder" naam die de EPG verzorgde.<BR>Probeer dus eerst kanaal 58? volgens appien, en anders zul je alles terug moeten zetten, en kijken na welk kanaal dat je eruit gooit, je EPG er mee stopt<BR>Suc6
Gast Geplaatst: 25 september 2001 Geplaatst: 25 september 2001 Ik vermoed dat de EPG de laatste tijd meegestuurd word met één van de radiokanalen. Ik kreeg onlangs een vermelding in de oranje infobalk toen ik voorbij één dezer zapte.<P>Effe uittesten dus !!<P><BR>IQ
Gast Geplaatst: 27 september 2001 Geplaatst: 27 september 2001 @appien<P>Niet dus. De "logisch klinkend kanalen" laat ik altijd staan. <P>Voor bezitters van een beperkt satbox die en Astra en Hotbird willen onvangen is schonen geen tijdverdrijf maar een must. <P>Ik vermoed dat IQ gelijk heeft dat EPG met één van de radiokanalen wordt meegestuurd.<P>Dank en groet
-= [ Appien ] =- Geplaatst: 27 september 2001 Geplaatst: 27 september 2001 Het is al weer een tijdje geleden dat ik met zo'n seca bak heb lopen stoeien, maar dat heette dat kanaal gewoon EPG. Maar ja, C+ zou C+ niet zijn (oeps Canaal Rood/Blauw) als ze geen wijzingen elke maand zou aanbrengen!
Gast Geplaatst: 27 september 2001 Geplaatst: 27 september 2001 De EPG wordt op dit ogenblik uitgezonden op een (radio??)kanaal met de benaming <B>"CONTEMPORARY POP" </B>. Veel beeld of geluid valt er daar niet te bespeuren maar de infobalk "EPG INFORMATIE CANAAL DIGBAAL" komt er wel op tevoorschijn.<P><BR>IQ<BR>
Gast Geplaatst: 29 september 2001 Geplaatst: 29 september 2001 Als je stations zoekt op C+ volgorde dan zit hun EPG op 499, "MCC Africa" of iets dergelijks.
Aanbevolen berichten