Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Indien ik de "overbodige" Astra zenders uit mijn Philips 5816 verwijder, valt de EPG voor NL weg. Aan welke zender hangt EPG??<P>Dank en groet

Geplaatst:

@tv_freak<BR>Dit probleem had ik eerder ook op mijn 7071<BR>Na dit probleem hier gepost te hebben kreeg ik hetzelfde antwoord, dus EPG kanaal terug gezet.<BR>Maar tot mijn verbazing werkte de EPG nog niet, dus nogmaals gevraagd<BR>Een antwoord van Toxic[Q] bood uitkomst.<BR>Het was een kanaal "zonder" naam die de EPG verzorgde.<BR>Probeer dus eerst kanaal 58? volgens appien, en anders zul je alles terug moeten zetten, en kijken na welk kanaal dat je eruit gooit, je EPG er mee stopt<BR>Suc6 frown.gif" border="0

Geplaatst:

Ik vermoed dat de EPG de laatste tijd meegestuurd word met één van de radiokanalen. Ik kreeg onlangs een vermelding in de oranje infobalk toen ik voorbij één dezer zapte.<P>Effe uittesten dus !!<P><BR>IQ

Geplaatst:

@appien<P>Niet dus. De "logisch klinkend kanalen" laat ik altijd staan. <P>Voor bezitters van een beperkt satbox die en Astra en Hotbird willen onvangen is schonen geen tijdverdrijf maar een must. <P>Ik vermoed dat IQ gelijk heeft dat EPG met één van de radiokanalen wordt meegestuurd.<P>Dank en groet

Geplaatst:

De EPG wordt op dit ogenblik uitgezonden op een (radio??)kanaal met de benaming <B>"CONTEMPORARY POP" </B>. Veel beeld of geluid valt er daar niet te bespeuren maar de infobalk "EPG INFORMATIE CANAAL DIGBAAL" komt er wel op tevoorschijn.<P><BR>IQ<BR> wink.gif" border="0wink.gif" border="0

Geplaatst:

Als je stations zoekt op C+ volgorde dan zit hun EPG op 499, "MCC Africa" of iets dergelijks.

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.