bartshit Geplaatst: 6 oktober 2003 Geplaatst: 6 oktober 2003 goeiedag ik heb versie 2.75 is het de moeite waard om 2.76 of hoger te downloaden ? zo ja wat is het verschil. gr Bart Gr Bart.
hopper Geplaatst: 7 oktober 2003 Geplaatst: 7 oktober 2003 is altijd de moeite waard om een nieuwere versie te downloaden, sommige dingen zijn gefixed, welke weet ik zo niet maar anders zou men geen 2.76 uitbrengen. 2.76 is trouwens de laatste full non beta versie.
Gast Geplaatst: 7 oktober 2003 Geplaatst: 7 oktober 2003 ik draai 2.76 en bevalt prima. ook eerdere versies heb ik gebruikt en niks mis mee. groet aka
bartshit Geplaatst: 7 oktober 2003 Auteur Geplaatst: 7 oktober 2003 nou ik ga hem downloaden bedankt gr Bart Gr Bart.
Gast Geplaatst: 14 oktober 2003 Geplaatst: 14 oktober 2003 en bij mij doet dat programma niets is zo dood als een pier weet niet wat de bedoeling van dat hele programma is loopt constant vast en niks geen plaatje
hopper Geplaatst: 15 oktober 2003 Geplaatst: 15 oktober 2003 had er in het begin ook last van dat niks het deed, maar de oplossing bleek dus simpel. de eerste error die men vaak krijgt is het plaatje, je moet dus een goede filter kiezen hierna zal het goed zijn, zolang de error cannot init directshow ofzo blijft, geen beeld dus de goede filter kiezen. daarna zou ik ook de sat opnieuw scannen, ff lo en hi instellen en scannen maar. probleem 2 bij mij was dat ik dus niet lette op het feit dat ik 2 keer op de channel moest drukken, dit staat overigens in de setup. hierna zou alles goed moeten werken.
bartshit Geplaatst: 16 oktober 2003 Auteur Geplaatst: 16 oktober 2003 goeiedag. ik heb de versie geinstaleerd en niks geen problemen gr Bart Gr Bart.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen