Gast Geplaatst: 7 oktober 2003 Geplaatst: 7 oktober 2003 Na het kopieeren van een dvd heb ik regelmatig last van stilstaand beeld. Ik gebruik DvdDecrypter als Ripper. Ik selecteer alle Vob's en Ifo files. Als dit op de schijf staat dan Gebruik ik Dvd2One. Ik geef hierbij aan dat ik de full disk wil, dit ivm met menu ed. Daarna brand ik hem met nero 6.019 als Video DVD. Als brander heb ik een NEC 1300 + - Brander. De Dvd Speler is van Philips type 634. Wie kan mij helpen dit probleem op te lossen
xfiles69 Geplaatst: 7 oktober 2003 Geplaatst: 7 oktober 2003 Speel hem eens af op de dvd van je pc. Heb je dan ook stilstaand beeld? MIschien ligt het aan je standalone dvdspeler. Gebruik ipv nero een ander programma om dvd's te branden. (copytodvd,instantcopy,easy cd/dvd creator).
teppe Geplaatst: 7 oktober 2003 Geplaatst: 7 oktober 2003 als je een back-up van je dvd wil maken met de menu's kan je beter deze methode gebruiken denk ik vroeger had ik een humax en een beeld van een vrouw nu heb ik een dreambox en een vrouw zonder beeld
Gast Geplaatst: 7 oktober 2003 Geplaatst: 7 oktober 2003 Ik heb goeie ervaringen met DVD-X-Copy Express. Wellicht kun je die is proberen ? En anders DVD2ONE met de optie FULL DISK. Kun je hem daarna altijd met DVD2ONE nog verder 'shrinken' ?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen