Checkin Geplaatst: 1 oktober 2001 Geplaatst: 1 oktober 2001 sinds enkele dagen veel problemen met S*** file's, het duurt erg lang voordat er beeld komt,vandaag niks bij Nederlands pakket,franse pakket sommige zenders.<P>zijn er meerder die dit probleem hebben ?<P> Zo nu eerst een Bavaria na zoveel werk.
Dr. Humax Geplaatst: 1 oktober 2001 Geplaatst: 1 oktober 2001 Het is weer de eerste van de maand. Geven weer fakes keys door. Zullen hoop mensen last van hebben. Ach, zo blijven we bezig met de hobby.
Gast Geplaatst: 2 oktober 2001 Geplaatst: 2 oktober 2001 Hier hetzelfde probleem. Ook geen beeld meer maar of het nu aan de keys ligt of ergens anders aan........ <BR>Ik blijf proberen !
Gast Geplaatst: 2 oktober 2001 Geplaatst: 2 oktober 2001 volgens laatste berichten zijn ZE weer eens bezig met een aanval op de GW`tjes heb het hier met onze italiaanse vriendjes.P*lc**tj*s<BR>grtz hendrik b
Gast Geplaatst: 2 oktober 2001 Geplaatst: 2 oktober 2001 Hi, kon gisteren ook bijna nixs ontvangen.C+ lukte zowiezo niet. Verder gaf mijn Hum veel meer rode balkjes dan normaal en van zenders die bijv. na een aan/uit wel weer lukten? Ik dacht dat ik toe was aan nieuwe c*d*s. Mr Humax, dus U denkt dat het tijdelijk probleem is? Theowl
Gast Geplaatst: 2 oktober 2001 Geplaatst: 2 oktober 2001 Klopt had gisteren ook effe geen beeld meer bij taquilla, maar naar een paar uur deed alle het weer, canal + (nl) had ik verder geen problemen mee.<P>Greetz bye
Aanbevolen berichten