Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

sinds enkele dagen veel problemen met S*** file's, het duurt erg lang voordat er beeld komt,vandaag niks bij Nederlands pakket,franse pakket sommige zenders.<P>zijn er meerder die dit probleem hebben ?<P> mad.gif" border="0mad.gif" border="0mad.gif" border="0

Zo nu eerst een Bavaria na zoveel werk.

Geplaatst:

Hier hetzelfde probleem. Ook geen beeld meer maar of het nu aan de keys ligt of ergens anders aan........ <BR>Ik blijf proberen ! shocked.gif" border="0

Geplaatst:

volgens laatste berichten zijn ZE weer eens bezig met een aanval op de GW`tjes heb het hier met onze italiaanse vriendjes.P*lc**tj*s<BR>grtz hendrik b rolleyes.gif" border="0

Geplaatst:
shocked.gif" border="0shocked.gif" border="0 Hi, kon gisteren ook bijna nixs ontvangen.C+ lukte zowiezo niet. Verder gaf mijn Hum veel meer rode balkjes dan normaal en van zenders die bijv. na een aan/uit wel weer lukten? Ik dacht dat ik toe was aan nieuwe c*d*s. Mr Humax, dus U denkt dat het tijdelijk probleem is? confused.gif" border="0 Theowl wink.gif" border="0
Geplaatst:

Klopt had gisteren ook effe geen beeld meer bij taquilla, maar naar een paar uur deed alle het weer, canal + (nl) had ik verder geen problemen mee.<P>Greetz bye rolleyes.gif" border="0

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.