MySat Geplaatst: 7 oktober 2003 Geplaatst: 7 oktober 2003 Wie herkent dit probleem: Heb schotel oa op de Hotbird uitgericht en ontvang op alle kanalen een redelijke sterkte zonder BER fouten (DM7000). Echter op Video Italie heb ik dus een slecht resultaat met een BER varierend tussen de 100 en 500, terwijl dit 0 zou moeten zijn. Mijn vermoeden is dat het hier een zwakker signaal betreft omdat de transponder of meer op Italy staat, of dat het een transponder is met minder vermogen. Vraag: Is deze transponder info ergens te achterhalen. We weten natuurlijk welke transponder het is, echter waar haal ik de exacte map en vermogen vandaan ? Alvast Bedankt MySat Niks is geheim in deze wereld, ik weet alleen soms niet waar of van wie ik de juiste informatie kan krijgen +++ 4 x VU solo SE / T90 / 7 Quad LNB's / OpenPli / Latest Oscam / Raspberry / Strong SRT7404 (op de plank voor de jaarlijkse update ) +++
Bigfoot Geplaatst: 7 oktober 2003 Geplaatst: 7 oktober 2003 Aan de footprint zal het niet liggen, dat is deze: http://www.eutelsat.com/satellites/13ehb4_popd.html
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen