Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb een (jawel) Canal Digitaal basispakket abonnement. Sinds enige tijd heb ik bijna of soms helemaal geen ontvangst op transponder 97 (12.344H o.a. Ned1) mad.gif" border="0 Andere transponders (bijv. 105 12.515 met RTL) zijn haarscherp te ontvangen. Ik heb al eens contact opgenomen met Canal+/Digitaal (44ct per minuut). mad.gif" border="0 Daar moest ik die vakantiehulpen uitleggen wat een transponder is laugh.gif" border="0 Ik werd vriendelijk verwezen naar een ander telefoonnummer (1,50 per minuut) Mooi niet dus.<P>Probleem is nu wel dat ik nog steeds problemen heb met de ontvangst van de transponder met o.a. Ned1. Zijn er meer kijkers die dezelfde problemen hebben met deze transponder?<BR>Laat alsjeblieft weten zodat ik weet wat ik eventueel kan doen. frown.gif" border="0

Geplaatst:

Hoi,<P>Ik had afgelopen zondag ook problemen, maar ik heb toen ook ongeveer 20 meter kabel tussen de lnb en de ontvanger verwijderd. <P>Na deze actie kwamen c- en ned[1-3] niet meer fatsoenlijk binnen. Kan toevallig geweest zijn maar ik denk zelf dat de signalen 'te hard' binnen kwamen. <P>Mijn 2 eurocents..

Geplaatst:

Ik had gisteravond het zelfde, ik had net op nieuwe kanalen laten zoeken, en toen ik terug keerde, kreeg ik bij ned 123 c+ de melding dat er geen signaal was. signaal meter op de humax zij 75% maar kwaliteit 0, geen wolkje aan de lucht en de rest werkte prima.

Geplaatst:

Heb zo nu en dan problemen met deze transponder, signaal kwaliteit is dan aanmerkelijk kleiner dan de transponder waar oa rtl4 op zit

Geplaatst:

Hier hetzelfde verhaal,<BR>gisterenavond geen ontvangst, geen wolk in de weg, en de rest werkte prima, de transponder is dus het probleem,<BR>moeten ze maar effe een mannetje naartoevliegen om um een beurtje te geven.<P><BR>SatDr

Vu+ Ultimo4k

1 FBC DVB-C en 1 FBC DUAL DVB-S2X

OpenPli 7

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.