Gast Geplaatst: 1 oktober 2001 Geplaatst: 1 oktober 2001 Ik heb een (jawel) Canal Digitaal basispakket abonnement. Sinds enige tijd heb ik bijna of soms helemaal geen ontvangst op transponder 97 (12.344H o.a. Ned1) Andere transponders (bijv. 105 12.515 met RTL) zijn haarscherp te ontvangen. Ik heb al eens contact opgenomen met Canal+/Digitaal (44ct per minuut). Daar moest ik die vakantiehulpen uitleggen wat een transponder is Ik werd vriendelijk verwezen naar een ander telefoonnummer (1,50 per minuut) Mooi niet dus.<P>Probleem is nu wel dat ik nog steeds problemen heb met de ontvangst van de transponder met o.a. Ned1. Zijn er meer kijkers die dezelfde problemen hebben met deze transponder?<BR>Laat alsjeblieft weten zodat ik weet wat ik eventueel kan doen.
Gast Geplaatst: 2 oktober 2001 Geplaatst: 2 oktober 2001 Hoi,<P>Ik had afgelopen zondag ook problemen, maar ik heb toen ook ongeveer 20 meter kabel tussen de lnb en de ontvanger verwijderd. <P>Na deze actie kwamen c- en ned[1-3] niet meer fatsoenlijk binnen. Kan toevallig geweest zijn maar ik denk zelf dat de signalen 'te hard' binnen kwamen. <P>Mijn 2 eurocents..
Gast Geplaatst: 5 oktober 2001 Geplaatst: 5 oktober 2001 Ik had gisteravond het zelfde, ik had net op nieuwe kanalen laten zoeken, en toen ik terug keerde, kreeg ik bij ned 123 c+ de melding dat er geen signaal was. signaal meter op de humax zij 75% maar kwaliteit 0, geen wolkje aan de lucht en de rest werkte prima.
borsjea Geplaatst: 5 oktober 2001 Geplaatst: 5 oktober 2001 Heb zo nu en dan problemen met deze transponder, signaal kwaliteit is dan aanmerkelijk kleiner dan de transponder waar oa rtl4 op zit
satdr Geplaatst: 5 oktober 2001 Geplaatst: 5 oktober 2001 Hier hetzelfde verhaal,<BR>gisterenavond geen ontvangst, geen wolk in de weg, en de rest werkte prima, de transponder is dus het probleem,<BR>moeten ze maar effe een mannetje naartoevliegen om um een beurtje te geven.<P><BR>SatDr Vu+ Ultimo4k 1 FBC DVB-C en 1 FBC DUAL DVB-S2X OpenPli 7
Aanbevolen berichten