Gast Geplaatst: 2 oktober 2001 Geplaatst: 2 oktober 2001 Heb,eh had een leuke auto-update<BR>maar vanaf de eerste van deze maand ,alleen update van canal+ (nl):Kiosk eerst reset ,loopt nu maar krijg geen au<BR>Taqu. no upper palco idemdito<P>Zijn er nu al nieuwe kaarten uit !!!!!!!!!<P>Dit wordt weer eens knoeien & stoeien
Gast Geplaatst: 2 oktober 2001 Geplaatst: 2 oktober 2001 Op dit moment worden op de bekende publieke Mk01 PPUA zgn false keys uitgezonden.De remedie is zorg dat je nieuwe publieke keys MK01 en PPUA te pakken krijgt.Vooral in France en Spain is men erg actief met het zenden van de false keys .Helaas het is niet anders. Succes met het zoeken .<P>JB
boets Geplaatst: 2 oktober 2001 Geplaatst: 2 oktober 2001 Mmmm,<P>Denk dat je meer hebt aan non public keys!!!!<P>Boets
fenzo Geplaatst: 2 oktober 2001 Geplaatst: 2 oktober 2001 boets, ik denk toch dat de door hou gebruikte key's meer public zijn dan jou lief is, zoals jocky blocky al angeeft zijn het juist de key's die bekend zijn, die nu een aantal fake key's ontvangen.<P>mijn key's werken nog steeds, enkel pc heeft bij mij nog geen update binnen.
boets Geplaatst: 2 oktober 2001 Geplaatst: 2 oktober 2001 Fenzo, mis nu toch even een stukje, hoe kom je er bij dat mijn keys public zijn.<BR>Heb je mijn computer gehackt?????<P>Boets
xfiles69 Geplaatst: 3 oktober 2001 Geplaatst: 3 oktober 2001 Denk eens na.<BR>De autoupdate die fake keys krijgen zijn public,anders kreeg je geen fake keys.<BR>Ze zijn bij de providers ook niet dom.<BR>Uiteraard heb je de autoudate codes van een ander gekregen,of dacht je dat je de enigste was met dat setje wat jij hebt?(ik weet niet welke je hebt).<BR>Gewoon pech dan zelf maar de keys editen.
boets Geplaatst: 3 oktober 2001 Geplaatst: 3 oktober 2001 Mis alweer een stukje, wordt zelf aan deze kant al vanaf mei iedere maand keurig netjes ge-updated dus hier geen last hoor, 0019 is zonder meer niet public, is uitgelezen van een origineel c+ abbo, en de rest van de setjes( Frankrijk en Spanje) kan ik ook bijna met zekerheid zeggen hebben (nog) niet op het net gestaan, zijn inderdaad door een aantal mensen in gebruik, dus je kan dan zeggen dat ze dan public zijn, maar voor mij zijn ze pas echt public als ze op het net te vinden zijn. <P>Boets
boets Geplaatst: 3 oktober 2001 Geplaatst: 3 oktober 2001 Nog even om misverstanden te voorkomen mijn 0019 setje komt van het originele c+ abbo van mijn buurman af, ben dus de enigste die gebruik maakt van dit setje (samen met de buurman), maar je kan inderdaad stellen omdat ik ze in gebruik heb dat ze dan public zijn, dat ben ik wel met jullie eens, maar ik doelde te zeggen voor mijn zijn ze pas echt public als ze op het net verschijnen en iedereen er gebruik van kan maken, dus het is inderdaad maar hoe je het gezegde public of non public opvat.<P>Boets.
Aanbevolen berichten