Gast Geplaatst: 7 oktober 2003 Geplaatst: 7 oktober 2003 Zo heel af en toe lees ik dat men cinenova kan kijken. Waar en hoe wordt dat gedaan? Ik kijk op hot,astra,astra,sirius maar geen van alle heeft cinenova open. Zijn er op deze sate nog meer leuke filmkanalen? Ik heb nu premiere,tcp,multivision en het voetbaalkanaal rood en blauw. Hebben jullie nog wat meer ?? laat even weten
Bigfoot Geplaatst: 7 oktober 2003 Geplaatst: 7 oktober 2003 Waar heb je dat gelezen dan over Cinenova?
Ome Merde Geplaatst: 7 oktober 2003 Geplaatst: 7 oktober 2003 Cinenova zit voor de kabelaars op hotbird 13° oost en is gecodeerd in Cryptoworks (voor zover ik weet). merDe deze ruimte is te huur
adam76 Geplaatst: 7 oktober 2003 Geplaatst: 7 oktober 2003 Ook de vraag aan upc of ik een LEGALE cryptoworks kaart kon krijgen voor cinenova valt niet zo goed bij upc. ze weten soms niet eens waar je het over hebt. belachelijk gewoon. Je bent verplicht om over te stappen naar een upc pakket om uberhaupt dit pakket te KUNNEN krijgen, dit is dan ook een goede stimulans voor de hacking wereld. Dreambox 7000 / DM500 / Samsung9500 VIA CI / 0.3 lnb / 85 cm schotel ( 20"west to 45 east ) z=z^2 +c
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen