Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

goedendag allemaal.<P>ik heb een humax 5400 en al verschillende keys geprobeerd van verschillende groepen, maar er werkt nog steeds niks. nu is dat opzich niet het ultieme probleem. want ik ben al dolblij dat ik totnutoe zonder problemen heb kunnen kijken.<BR>maar ik vroeg mij gewoon af, waarom brengen al die kraak of hackers groepen nu niet gewoon 1 zip file elke keer uit, met 3 files, een loader file,<BR>een eeprom file, en 1 pic file.<BR>ik bedoel zou dat niet gewoon veel makkelijker zijn, dan soms 8 files in 1 zip file stoppen. met verschillende eeprom files, pic files. en dan weer 2 files zonder loader. het is allemaal zo verwarrend. zeker als je ook nog probeert met een edittor te kijken hoe die gasten dat allemaal doen, en er nog wat van probeert optsteken ook.<P>ik ben benieuwd wat jullie hiervan vinden, en kan iemand mij alsjeblieft zeggen welke keys 100% goed werken en van welke groep , want dan kan ik verder sleutelen.<P>alvast bedankt

Geplaatst:

De diversiteit aan "files" heeft te maken met de al bijna even grote diversiteit aan verschillende back up kaarten. Over het hoe proggen kijk je best eens op de site van DUWGATTI, keyfiles zijn te vinden bij Duck.<P>Groeten;<P>IQ

Geplaatst:

iq harstikke bedankt voor je reactie,<BR>maar ik had nog een vraagje. ik heb zelfs dus een goldcard.<BR>maar die loader file die er soms bij zit.<BR>verandert die ook elke keer of is die altijd standaard voor humax 5400?<BR>want je ziet vaak in de zip file dat de loader er bij zit. niet elke keer. maar toch wel veel. dus daarom dacht ik, verander de loader file intern ook elke keer?

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.