Gast Geplaatst: 2 oktober 2001 Geplaatst: 2 oktober 2001 Al lang krijg ik trouw elke maand de update van C+ fr (provider 3)binnen.<BR>Uiteraard elke keer een maand geldig, maar deze keer tot 31-12-2001.<BR>Ben ik alleen?, en wat is het nut?<BR>
Gast Geplaatst: 2 oktober 2001 Geplaatst: 2 oktober 2001 Stuur mij jouw files eens dan zal ik eens kijken <P><BR>Robbee
fenzo Geplaatst: 2 oktober 2001 Geplaatst: 2 oktober 2001 je hebt fake key's de farnsen zijn begonnen met het grootschallig uitschakelen dmv fake key's van alle bekende (public) key's.<P>dit zijn ook de key's die bij een aantal invallen hier en daar bekend zijn geworden.
Gast Geplaatst: 3 oktober 2001 Geplaatst: 3 oktober 2001 Ja dat denk ik nu ook,<BR>Hoewel ik eerst nog gewoon beeld had.<BR>Nu krijg ik ook een fake code binnen, (maar dus ook de juiste code, ik probeer de mk/ppua eens met een andere pic ipv de snix44<BR>Een uurtje aan en dan weer een uurtje uit gaat ook vervelen....<P>
Sjaak Geplaatst: 3 oktober 2001 Geplaatst: 3 oktober 2001 Heb het zelfde "probleem" als zeeteefje andere mk/ppua geprobeerd zelfde resultaat wel beeld trouwens.....<BR>Sjaak
Aanbevolen berichten