Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo jongens even een vraagje,<BR>Ik heb mijn goldcard geprogd met de MK01 en de PPUA van mijn originele kaart.Ik ben van plan om de originele kaart op te zeggen daar ik toch meer zenders kan nemen met mijn goldje.Nu is mijn vraag,wat gaat C+ wijzigen aan mijn kaartje als ik het abbo stop.Ga ik dan nog dezelfde MK01 en PPUA hebben of zal men mijn BPM wijzigen van de originele kaart?<BR>Als ze de MK01 en PPUA gaan veranderen,kom ik in de problemen met mijn goldcard aangezien ik dezelfde gegevens heb.Enkel de BPM staat op ff op mijn goldje.Wat zal men wijzigen om mijn kaart buiten gebruik te stellen,graag antwoord,alvast bedankt.<BR>Greetings Jacko rolleyes.gif" border="0

Geplaatst:

Ik <B>denk</B>dat ze alleen de "bpm" veranderen.<P>Henri.

Geplaatst:

Vergeet het maar! Je providerkeys worden gewijzxigd. Als je van top naar basis gaat gaat alleen de PBM om, Als je er geheel vanaf gaat dan verdwijnen MK1/SK1/PPUA<P>M.a.w. Zo stom zijn ze nu ook weer niet..

Geplaatst:

Hi,<P>Toevallig heb ik gisteren iemands in Mei ¨genulde¨ C+ kaartje, met MKF. onder de loep genomen, deze persoon had zijn abonnement ook opgezegd, alleen de last byte van de ppua was blijkbaar uitgeschakeld.<BR>Na ´aanpassing´ van de last byte en datum werkte de boel weer als van ouds.<BR>Wat er volgende maand gebeurd weet ik niet, misschien is hij dan alles weer kwijt.<P>gamgra

Geplaatst:

Al je gewoon je C+abo opzegt en enkel de ned.kanalen houd.Dan zet je op je Goldcard<BR>de pbm op 0 met eind cijfers 01 CE.<BR>Als ze ooit besluiten kaarten om te wisselen dan krijg je gewoon een nieuwe,want je staat dan nog in het systeem.

Geplaatst:

Het is bekent dat ze 2 kaarten in de omloop hebben waarbij dan alleen de laatste 2 bits verschillen maar ook dit is onder voor behoudt.<BR>En dit alles wordt geregeld in de id 0000 of te wel serieele kaart nummer.

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.