1pm Geplaatst: 7 oktober 2003 Geplaatst: 7 oktober 2003 hallo , ik draai met windows 98 se , nou is er het volgende probleem pc is 1800 mhz maar sinds een tijd als ik opstart staat ie op 1150 mhz (kan in de bios zien dat ie op 1800 mhz staat) wat kan dit zijn (backup batterij?) En dan nog het volgende heb norton anti virus 2003 erop draaien maar als ie gaat updaten doet ie ook krijg ik opeens de melding client en progamma update niet voltooid update eerst de redirector . heb norton er al af gegooid en opnieuw geinstalleerd maar blijf deze foutmelding krijgen wie weet iets 1sattie Joa zo gaat dat alaaf !!!!
Ome Merde Geplaatst: 7 oktober 2003 Geplaatst: 7 oktober 2003 Citaat: heb norton er al af gegooid en opnieuw geinstalleerd maar blijf deze foutmelding krijgen als je NAV eraf dondert, moet je ook life-update en alle andere shit van Symantec deïnstalleren, liever het unreg-tooltje van Symantec gebruiken (zoek op rnav.exe met de zoekengine van sat4all). Citaat: pc is 1800 mhz maar sinds een tijd als ik opstart staat ie op 1150 mhz (kan in de bios zien dat ie op 1800 mhz staat) was dit altijd al zo of is dit er spontaan ingeslopen ? merDe deze ruimte is te huur
1pm Geplaatst: 7 oktober 2003 Auteur Geplaatst: 7 oktober 2003 ingeslopen.......... Joa zo gaat dat alaaf !!!!
-= [ Appien ] =- Geplaatst: 7 oktober 2003 Geplaatst: 7 oktober 2003 mischien is je bios gerest, en staat de busspeed op de default waarde (meestal 100 Mhz), of de ratio staat verkeerd.
1pm Geplaatst: 8 oktober 2003 Auteur Geplaatst: 8 oktober 2003 wat en hoe kun je dit weer aanpassen Joa zo gaat dat alaaf !!!!
Ome Merde Geplaatst: 8 oktober 2003 Geplaatst: 8 oktober 2003 PC aanzetten, je bios induiken en even de default settings laden. als dit niet helpt je PC open maken, jumpertje plaatsen op de clear cmos jumper (zie handleiding moederbord), PC aanzetten (5 seconden), PC uitzetten, jumper verwijderen en opnieuw je bios instellen. merDe deze ruimte is te huur
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen