Gast Geplaatst: 6 oktober 2001 Geplaatst: 6 oktober 2001 sinds vanavond"(zaterdag 6 okt) valt mijn goldkaart elke keer uit .(steek kaart in)<BR>hoe kan ik dat verhelpen ?<P>zit er soms een beveiliging op ?<P>ik heb al meerder files geprobeerd<p>[ 06-10-2001: Message edited by: The CriMiNaL ]
Hagkobe Geplaatst: 6 oktober 2001 Geplaatst: 6 oktober 2001 welke ontvanger heb je ?<BR>welke coderingssysteem, irdeto of seca ?<BR>Is er soms geen conflict met andere kaarten <BR>die ook in het toestel zitten?<BR>detaileer uw probleem, dan kan je hulp krijgen?<P>
Gast Geplaatst: 6 oktober 2001 Geplaatst: 6 oktober 2001 jordi het probleem is dat alleen orginele kaarten worden geaccepteerd bij een plilipsontvanger met geldige keys alle andere kaarten niet.er zit schijnbaar een herkeningscodering bij de laatste softweare update
Gast Geplaatst: 6 oktober 2001 Geplaatst: 6 oktober 2001 Ik heb totaal geen last met de files van Murdock op een philips.
Gast Geplaatst: 6 oktober 2001 Geplaatst: 6 oktober 2001 welke ontvanger heb je .er staat hier een 5816
Gast Geplaatst: 6 oktober 2001 Geplaatst: 6 oktober 2001 ik heb de oplossing<BR>download de angel files van duck<p>[ 06-10-2001: Message edited by: The CriMiNaL ]
Gast Geplaatst: 6 oktober 2001 Geplaatst: 6 oktober 2001 je hebt helemaal gelijk werkt prima.<BR>dit moet dan steeds standaard worden toegevoegt.ik vraag me wel af wat ze nou precies gedaan hebben.<BR>bedankt voor reactie<P>
Gast Geplaatst: 6 oktober 2001 Geplaatst: 6 oktober 2001 Hoi allemaal <BR>Wat er precies aan de hand is vraag ik mij ook af<BR>Het is niet de 16f84 wat ik heb de angel files geprobeerd met een andere eep file<BR>En dan valt de kaart ook nog uit dus moet er iets in de 24c16 verandert zijn maar wat weet ik niet.<BR>Wie wel?
Gast Geplaatst: 7 oktober 2001 Geplaatst: 7 oktober 2001 Hoi ik heb geprobeerd om de Eep van de angel te openen, maar krijg met secaedit alleen een hoop rommel te zien, als ik de file met secanix probeer te openen, dan loopt secanix vast, terwijl het het met mijn zelfgemaakte hexjes wel gewoon werkt, iemand nog een suggestie voor een editor die wel werkt?<P>groetjes
Gast Geplaatst: 7 oktober 2001 Geplaatst: 7 oktober 2001 Heb totaal geen last met de files van Murdock en gepatch strong 8000 (ned3patch)
Gast Geplaatst: 7 oktober 2001 Geplaatst: 7 oktober 2001 De Angel en nieuwe Murdock files werken wel op mijn gepatchte philips maar geven geen taquilla door. De files die ik voorheen gebruikte geven op c+ de "insert .. ", maar daar werken de taquilla's weer wel.<P> <P>Grtz, Robbee
Gast Geplaatst: 7 oktober 2001 Geplaatst: 7 oktober 2001 Waarschijnlijk checked de provider Anaal Dig. of zij op de 1e plaats staat. Is dit niet het geval "steek sm.crd. in" Bewerk je kaart en zet 0019 na de seca of als 1e, weg probleem. Als de buitenlanders de zelfde truuk toepassen gebruiken we gewoon een kaartje per provider! (Wat een werk, daar liggen we wakker van. Is ook wel goed voor de lichaamsbeweging!) Succes!<P>Dr. Dodgy
Murdock Geplaatst: 7 oktober 2001 Geplaatst: 7 oktober 2001 Er wordt gekeken naar het aantal providers op de kaart.<P>Voor Frankrijk moet het antwoord 3 zijn (SECA+CSD+C+)<P>Voor Spanje moet het antwoord 2 zijn (SECA+CSD).<P>Helaas weet ik nog niet hoe ik dit kan verwerken.<P>De eerste tests werkten wel, alleen waren de andere providers niet meer op te roepen.<P>Doordat er nu een grote waaier met antwoorden op de kaarten staan wordt het zaakje ook nog eens stevig langzaam...<P>Tja, moet je maar geen multi-epg gebruiken! Receiver: VU+ Solo 4K Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)
Aanbevolen berichten