Gast Geplaatst: 7 oktober 2001 Geplaatst: 7 oktober 2001 Hi.<P>Heeft er iemand anders ook problemen met de FunCard sinds gisteren (okt 6)?<BR>Ik heb tot nu bijna alles geprobeerd om het beeld weer terug te krijgen, maar helaas het beeld blijft na 15sec wegvallen.<BR>Tot nu toe heb ik FunSoft b2 software gebruikt, omdat de v1 software al enkele maanden geleden niet meer werkte.<BR>b1, b2 en v1 software geprogged met FunProg 2.27 & 2.44. <BR>Ik heb een Pace Platinum met embedded S*c*.<P>Weet iemand hier een oplossing voor??<P>4077<p>[ 07-10-2001: Message edited by: 4077 ]
Gast Geplaatst: 7 oktober 2001 Geplaatst: 7 oktober 2001 Ik heb nog geen file kunnen vinden voor de Funcard die zonder problemen werkt in een seca bakje. Dit zal een kwestie van tijd zijn denk ik. Voor de goldcard is er wel een angel file die uitstekend werkt.<P>Punai(se)
Gast Geplaatst: 9 oktober 2001 Geplaatst: 9 oktober 2001 in de snejk3nov file <BR>te vinden op de eend url<BR>hierin ook de werkende fun<P>noes
Gast Geplaatst: 9 oktober 2001 Geplaatst: 9 oktober 2001 in het algemeen werkr de funkaart<BR>bij mij wel goed alleen ik krijg<BR>met geen mogelijkheid de duitse season<BR>aan de gang<P>gr wil
Gast Geplaatst: 9 oktober 2001 Geplaatst: 9 oktober 2001 in het algemeen werkt de funkaart<BR>bij mij wel goed alleen ik krijg<BR>met geen mogelijkheid de duitse season<BR>aan de gang<P>gr wil
Gast Geplaatst: 9 oktober 2001 Geplaatst: 9 oktober 2001 Dacht dat die zender niet meer bestond in het Premiere Pakket !<BR>Komt in de laatste nieuwe settingslijsten voor b.v. de Humax 5400 ook niet meer voor.<P>vr.gr. Charel.
Aanbevolen berichten