Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Misschien een hele stomme vraag van me, maar vooruit,<P>Ik hamerde tot nu toe altijd zelf de nieuwe key's in in een hexfiletje dat altijd goed werkte, dit deed ik met secaedit.<P>Nu vanwege de rest problemen heb ik de angel files gedownd bij de eend, werkt perfect, maar nu de vraag, als ik met picbined of een andere editor deze Hex files bekijk, zie ik wel de key's staan, maar de provider idents komen mij beslist niet bekend voor.<P>Dus wordt het een beetje moeilijk om bij de volgende keywissel zelf weer codes in te voeren. nu zou je zeggen, download dan gewoon de nieuwe files, maar ik heb liever zelf de boel een beetje in de hand.<P>Heeft iemand een idee wat hier aan de hand is, of ga ik zelf ergens fout.<P>groetjes Zoefie<BR> confused.gif" border="0confused.gif" border="0

Geplaatst:

Hoi thanx voor de info, maar ik kom er nog niet helemaal uit<P>ik zie inderdaad de namen van de providers nu staan, alleen dan zou het om een irdeto file gaan, ik heb dus duidelijk een seca doos, philips 5816, ik kan bovenin uit een hele hoop mogelijk heden kiezen voor kaart en vcersie o.i.d. ik heb alle combinatie geprobeerd, maar ik kan het nergens voor elkaar krijgen dat ik de namen en de idents goed zie, inclusief de daarbij behorende keys OC OD OE etc. <P>wel kan ik soms de goede keys zien staan, alleen staan er dan weer heel ander providernamen en ident's <P>de File's werken overigens wel perfect op de philips op een goldkaartje<P><BR>kun je me misschien vertellen in welke stand ik de editor moet zetten voor deze files<P>je kunt me e.v.t. ook direct mailen op zoef8@hotmail.com<P>thanx<BR>zoefie<BR> shocked.gif" border="0shocked.gif" border="0confused.gif" border="0confused.gif" border="0

Geplaatst:

Oke zoefie, hier de uitleg. Je opent Picbined en rechtsboven klik je op enabled en zet dat scherm links daarvan op Seca_pic en vink autodetect aan. Daarna laad je je Eeprom file en hij vraagt of met Bacterio enz. moet openen en bevestig dat met ja en als geopent is klik dan op providers en je ziet alles staan. Hoop dat je nu alles begrijpt Zoef. Veel Suc6 cool.gif" border="0

Geplaatst:

YESS,<P>Harstikke bedankt gaat als een speer, ik had deze optie ook al wel geprobeerd, maar dan nadat ik de file al had ingeladen, en dat werkt dus niet.<P>nogmaals bedankt, kunnen we lekker verder sleutelen.<P>groetjes Zoefie<BR> smile.gif" border="0smile.gif" border="0smile.gif" border="0smile.gif" border="0smile.gif" border="0smile.gif" border="0smile.gif" border="0smile.gif" border="0

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.