Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

na al de problemen met de Strong SRT 8000h (beperkte kanalen/satelieten onoverzichtelijk kanalenaanbod), wil ik een andere seca-doos aanschaffen. Kan iemand mij misschien wat advies geven wat voor decoder ik het best zou kunnen aanschaffen voor een redelijke prijs. Het liefst blijf ik wel mijn piccard en JDM-progger gebruiken.

Geplaatst:

Hoi,<BR>Als ik een secabox moest kiezen zou ik voor de Aston simba 202 gaan.Alhoewel hier secabox geen goede omschrijving is aangezien deze niet alleen seca,maar ook viaccess embedded heeft.<BR>Deze heeft geen beperkingen zoals de originele seca boxen,geen land of regiocode.<BR>Werkt met alle soorten kaarten en ondersteunt volledig DiSEqC dus ook draaibaar bruikbaar.<BR> wink.gif" border="0wink.gif" border="0

Geplaatst:

Volgens mij ook een leuke ontvanger, maar er is nog niet bekend of deze nu echt zo goed is als de berichten in de hopperguide.<BR>De prijs is in elk geval wel aantrekkelijk.<BR>849.- voor de seca en viacces uitvoering en 749.- voor de uitvoering met alleen seca.<BR>Leuk althernatief voor de originele seca dozen!! tongue.gif" border="0

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.