Gast Geplaatst: 8 oktober 2001 Delen Geplaatst: 8 oktober 2001 hallo,<BR>mijn seca kaarten vallen uit na een 15 seconden<BR>als ik de orginele kaart erin steek dan<BR>doet ie het wel.<BR>Ik werk met de eend files waar ik al een tijdje me werk.<BR>ik heb een philips 5816 ontvanger<BR>wie heeft hier een verklaring voor?<BR>alvast bedankt. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 8 oktober 2001 Delen Geplaatst: 8 oktober 2001 Hoi,<BR>Je moet de Angel files hebben bij Duck.<BR>Als je deze progt werkt alles weer 100%<P>suc6 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 8 oktober 2001 Delen Geplaatst: 8 oktober 2001 Bonne, je moet de info file eens goed lezen... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 8 oktober 2001 Delen Geplaatst: 8 oktober 2001 Kijk heel goed naar de indeling op je mosc kaart en dan op degene die niet werkt.<BR>Het probleem is sinpeler op te lossen dan je denkt.<P>Succes Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 8 oktober 2001 Delen Geplaatst: 8 oktober 2001 Op een 5816 wellicht, maar op 2 7071 Philipsen is dat een stuk lastiger. Provider 00 19 als eerste (buiten SECA) werkt dus op die bakken ook niet..Momenteel alleen een originele kaart.<P>Murdock files (Hex 1) Insert SmartCard<BR>Murdock files (Hex 2) Insert SmartCard<BR>Angel files Insert SmartCard<BR>Saturk files 10 sec beeld Insert SmartCard<P>Niet echt vrolijk<BR>Allemaal 7071 met software 19 patch 0 run 0 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 9 oktober 2001 Delen Geplaatst: 9 oktober 2001 <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originally posted by Mimisiku:<BR><STRONG>Op een 5816 wellicht, maar op 2 7071 Philipsen is dat een stuk lastiger. Provider 00 19 als eerste (buiten SECA) werkt dus op die bakken ook niet..Momenteel alleen een originele kaart.<P>Murdock files (Hex 1) Insert SmartCard<BR>Murdock files (Hex 2) Insert SmartCard<BR>Angel files Insert SmartCard<BR>Saturk files 10 sec beeld Insert SmartCard<P>Niet echt vrolijk<BR>Allemaal 7071 met software 19 patch 0 run 0</STRONG><HR></BLOCKQUOTE><P>Ik ben in het bezit van een 6073 met software 19 patch 0 run 0 en gebruik momenteel de Angel files (kwek) deze werken prima. Het is te proberen suc6. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Johan45 Geplaatst: 9 oktober 2001 Delen Geplaatst: 9 oktober 2001 De Philips 5816 soft 4 en de philips 6073 soft 19 werken allebij met Murdock hex1. hex2 werkt hier niet.<BR>Draait hier al vanaf maandagmorgen 10.00 uur zonder problemen <BR>Angel werkt ook op bijde boxen maar voor het gemak (key`s zijn nog niet geupdate) voor murdock gekozen.<P>suc6 Johan. Vult u rustig aan !!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 9 oktober 2001 Delen Geplaatst: 9 oktober 2001 Draai de Snejk files op 6071 NL+Taq patch.<P>Ook Taq. Deze had ik niet met Angel of Murdock.<P>Groeten,<P>Tobo01 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 9 oktober 2001 Delen Geplaatst: 9 oktober 2001 ppua + pri key01 + sec key01 op de gw zetten.<BR>Werkt met de mudock 2309 files. ook 0019 bovenaan zetten.<BR>Gr. dextron Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 9 oktober 2001 Delen Geplaatst: 9 oktober 2001 Waar zijn die Angel files te vinden ?<P>Sorry, begin net!<P>bam Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 9 oktober 2001 Delen Geplaatst: 9 oktober 2001 Nog leuker!<BR>De GW was gewoon defect! Gold140.exe gaf geen krimp. DOS versie SPEP47 na 80% time-out error. Kaart niet meer te wissen! Andere GW gepakt (de laatste) en gaan met zowel de Angel als de Murdock-01...Mooi he, die Windhoos programmatuur.. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 10 oktober 2001 Delen Geplaatst: 10 oktober 2001 En nog mooier.<P>Zet maar vast je eigen MK0/SK0 via PicBinEd in je Philips/Pioneer/Nokia/Strong file. Gaan ze straks ook op testen!<P>(Volgende Insert SmartCard 'probleem) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten