Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hallo heb een probleem heb gisteren een Philip dsx 7071 gekocht moet volgens de winkel een goldcard op kunnen om bv canal + en andere nederlandse zenders te onvangen enz nu heeft een vriend een goldcard geprobeerd op ons toestel en wat blijkt na een paar seconde tot minuut valt ie ineens weg en doet heel mijn toestel niets meer ook andere nederlandse kanalen hebben dit zelfde euvel hij heeft hem een paar keer opnieuw geprobeerd is een seca hex file geldig tot 31 oktober hoe kan dit en wat kan ik er aan doen heeft iemand anders misschien het goede file of moet ik terug naar de winkel met mijn reicever???<BR>Ik weet verder niet hoe dit werkt is de eerste keer dus ik hoop dat ik hier nog iets op hoor van jullie alvast bedankt.<BR>Natasja

Geplaatst:

Ook last van met pioneer Duck viel elke keer van zijn stok nu met Angel geen last van . <BR>p.s tip komt elders van het board.<BR>groet uit salland.

Geplaatst:

Voor een Philps bak moet je nu de Angel of de nieuwe van crazy gebruiken.<BR>persoonlijk vindt ik die van Angel sneller werken Op de Philips.<BR>Kijk maar even op de eend.

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.