Ga naar inhoud


[Strong] antenna parameters weg?!?


Gast

Aanbevolen berichten

Nadat ik even rond gekeken had in de menu's viel het mij op dat de signaalsterkte helemaal 0 was, persoonlijk verwachte ik dat de schotel die nog niet helemaal afgesteld was los was geraakt.

Na herhaaldelijk proberen om weer wat signaalsterkte terug te krijgen met het stellen van de schotel ben ik maar eens in de menu's wezen kijken.

 

Het viel mij op dat bij antenna parameters geen satalieten meer vermeld stonden, dus balen.

Het met de hand er in zetten is mij niet gelukt, als ik bijvoorbeeld ASTRA___ ingevuld had dan kon ik niet meer naar de andere velden toe, heel raar, als ik pijltje omhoog of omlaag drukte dan veranderde de laatste letter van astra weer.

 

Weten jullie wat er misschien mis is gegaan met het doorzoeken van de menu's?

Link naar reactie
Delen op andere sites


De gegevens heb ik wel, maar ik kan niet van het ene vakje naar het andere vakje, als ik bv ASTRA___ intik dan kan ik niet naar het vakje daaronder met de pijltjes omdat hij dan ASTRA___ weer veranderd in ASTRA__^ , als ik zou weten hoe dat moest dan zou ik al blij zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

V2 zit er in en het is een 8100

Heb er geen serieele of parralele kabel aan gehad, waarschijnlijk heb ik in het antenna properties scherm iets gewijzigd en kan ik het nu door die v2 software niet meer goed krijgen door de één of andere bug ofzo?!?!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als hij origineel is en je hebt de software nooit veranderd moet je toch die antenne instelling kunnen veranderen.

 

Probeer eens nadat je ASTRA hebt ingetikt door te gaan met je rechter peiltje tot hij niet meer verder gaat of misschien wel vanzelf overspringt naar het volgende vak.

V8

"fortuna vitrea est"

VU+ Duo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had zowizo geen beeld omdat ik er geen (fun)card in had zitten, maar daarom kon ik wel de schotel afstellen etc.

 

De zenders zitten er allemaal nog in, hij scant ook goed op de sataliet en vind ook zenders als ik er ééntje verwijderd heb

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zit op dit moment ed v2 in

 

En nee heb geen orginele kaart, en moet eerst nog even onderdelen hebben voor een fun programmer voordat ik m'n funcard kan gebruiken.

 

Aangezien het mogelijk was met deze versie om zo ook codes in te vullen wou ik dat eens proberen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nop, kan nog steeds niet naar het volgende vakje om de één of andere reden.

 

wat mij net opviel was dat toen ik even uit het menu ging en daarna er weer in dat hij toen niet meer naar het antenne menu toe wou, ik moest hem eerst weer uit en aan zetten..heel vreemd

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, dan staat er niks geselecteerd, als ik dan naar rechts druk dan kom ik in het sat scherm.

Druk ik naar beneden dan kan ik antenna en band goedzetten, en vervolgens kom ik weer vast te zitten bij frequency

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...