Ga naar inhoud


[Strong] antenna parameters weg?!?


Gast

Aanbevolen berichten

Er staat verder niks meer ingesteld, het is allemaal defaulty instellingen volgens mij

 

dus geen satalietnaam, ferquentie, lmb ol

En verder nog wat dingen fout

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Als ik nu nog er achter kan komen hoe ik in hemelsnaam dingen in kan vullen en verder kan gaan naar het volgende vakje dan ben ik klaar, maar dat wil nogsteeds niet.

Hoe gaat dat eigenlijk bij de orginele fw?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je het menu (bij mij 7/B Ant. instelling)opent dan zie je dat de tekst Antenne nummer witter is en dan rest van de tekst.Daar begin je en daar staat als het goed is het cijfer 1.

Druk je op het pijltje "naar beneden" dan wordt de tekst BAND witter en kan je daar met het pijlte "naar rechts" de tekst KU selecteren, werkt dit zo bij jou?

V8

"fortuna vitrea est"

VU+ Duo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eh, even een opmerking. Na die Patch denk zijn de e2prom items weg. Er zit niks anders op dan systeem een keer te herpatchen. Of mogelijk door een kanalenlijst in het systeem te zetten waar antennesettings in zitten (de e2prom) dingen.

 

 

Gewoon een vriedelijke gast, die ooit weer eens onder de 100kg zou willen gaan wegen.

 

Dreambox 800 PVR, Triax 88cm Draaibaar (sg-2100a).

(vroeger Strong-8000 en een Arrox Tiger-X)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Friendlyguy,

Zelf zegt hij niet te hebben gepatched.

 

Citaat:
V2 zit er in en het is een 8100

Heb er geen serieele of parralele kabel aan gehad, waarschijnlijk heb ik in het antenna properties scherm iets gewijzigd en kan ik het nu door die v2 software niet meer goed krijgen

 

Misschien heeft hij de LNB-feed op "No" gezet of de sat.instelling "gedeactiveerd" ik weet het ook niet mee.

V8

"fortuna vitrea est"

VU+ Duo

Link naar reactie
Delen op andere sites

signaal sterkte krijg je alleen als je in het B-submenu, daar verlaten hebt in het hoogste nummer van je eigen aantal schotels/lnb. Als je dus 2x hebt (astra + hb). Dan moet je na de schotelinstellingen, op de 2e, dat scherm verlaten, Dan zie je de signaal meter. Je mag wel hoger zitten, nooit lager.

 

Maar omdat hij dit zo zegt heb ik de overtuiging dat zijn e2prom beschadigd is. Een kapot record kun je niet repareren. Hoe kapot?? stroom hik, stomme hik, dikke vingers, sjippie kapot, wie weet. Mijn hint, her-patchen, of misschien gewoon blik op oneindig systeem zelf laten scannen. Maar omdat zijn antenne (fysiek) niet goed staat heeft hij de kans dat hij timboektoe-kanalen of helemaal niks binnenkrijgt. Ofwel, basis cursus les 1. Lezen: weethet.nl, duwgati en dit forum. En les 2 hulp roepen.

Gewoon een vriedelijke gast, die ooit weer eens onder de 100kg zou willen gaan wegen.

 

Dreambox 800 PVR, Triax 88cm Draaibaar (sg-2100a).

(vroeger Strong-8000 en een Arrox Tiger-X)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Settings er opnieuw ingezet via parr/serr en nu werkt alles weer als vanouds, nu nog even wachten dat de onderdelen voor mijn programmer binnen zijn....

 

In iedergeval bedankt jongens!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ik nog vergeten was is dat ik de oude gegevens geexporteerd heb en dat de gegevens van de satalieten er nog WEL instonden, helemaal compleet en al.

 

Zal wel een bugje in de ed v2 zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...