Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Loggen met Wallbanger of gewoon invullen op je kaart en een 15/30 minuten wachten...

Geplaatst:

Hee Jordi, stuur ze mij eens, dan zal ik helpen met testen. tongue.gif" border="0 <P>Robbee<P>Robbee2@hotmail.com

Geplaatst:

Hee Jordi,<P>Nooit PPUA s en MK s aan anderen geven, voordat je het weet duiken ze op internet op en dus ook bij de betreffende providers en weer een key naar de kl#te!!!!!!!!<P>NIET DOEN, LEKKER ZELF HOUDEN EN TESTEN...... blush.gif" border="0

Geplaatst:

Dus invullen en een half uur wachten.<BR>goed, maar met meer dan honderd stuks<BR>is dit dus ongeveer 50 uren testen<BR>aan 2 uur per dag, na het werk, komt dat op 25 dagen, dan is de maand om en dan kan ik ze weer allemmal afgaan of ze nog wel werken.<BR>maar goed,,,dat er dan nog een 5 a 6 dagen overschieten voor vakantie<BR>nou dit is toch maar dikke klote. <BR>ik vind dat gedoe met ppua's toch niet fijn<BR>ik heb er een aantal per provider die werken.De rest is dan reserve of zo,<BR>hoi laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0

Geplaatst:

Jordi, je bent een gelukkig mens, zoveel werkende setjes, geen tijd om uit te testen, toch nog de mogelijkheid zien om hier te posten, klasse kerel, we zijn trots op je,<BR>Ga zo door, als je de volgende 500 setjes uitgetest laat even weten.<P>Boets

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.