Gast Geplaatst: 14 oktober 2001 Geplaatst: 14 oktober 2001 Hallo wie heeft er voor mijn firmware voor philips dst 5816/33E. Dat moet dsx 6072/19A zijn wie kan mijn daar aan helpen.Alvast bedankt peter
Gast Geplaatst: 14 oktober 2001 Geplaatst: 14 oktober 2001 Ik ben ook op zoek naar deze ze zijn niet te vinden op de Site van Duck Sorry.....
Gast Geplaatst: 14 oktober 2001 Geplaatst: 14 oktober 2001 Als je bij Duck klikt op Recievers en vevolgens Philips zul je ze vinden echter nu even niet ebschikbaar maar probeer het op gezette tijden en dan lukt het.
Gast Geplaatst: 15 oktober 2001 Geplaatst: 15 oktober 2001 ga naar <A HREF="http://www.sattools.tmfweb.nl," TARGET=_blank>http://www.sattools.tmfweb.nl,</A> kijk hier bij de links, waarschijnlijk vindt je hier de nodig software.<P>mvg, Sduck
Gast Geplaatst: 15 oktober 2001 Geplaatst: 15 oktober 2001 Hallo,<P>Ik heb ook een 5816 en geen problemen met goldc. Wat zijn de voordelen van deze firmware?
Gast Geplaatst: 15 oktober 2001 Geplaatst: 15 oktober 2001 er zijn geen problemen met deze firmware, maar alle org. ontvangers hebben een soort landencode (regiocode), zodat bijvoor. taq zenders niet meer ongecodeerd ontvangen kunnen worden, hetzelfde geld voor de K zenders. Men probeert nu de frans of spaans firmware er op te zetten, zodat 1 van de 2 (taq of K) weer ontvangen kan worden.<P>mvg, Sduck
Gast Geplaatst: 15 oktober 2001 Geplaatst: 15 oktober 2001 dat klopt helemaal maar weet waar je aan begint dit dit is moelijker dan het lijkt ik heb eerst 2 dagen lang zitten lezen op boards voordat ik het heb gedaan
Gast Geplaatst: 17 oktober 2001 Geplaatst: 17 oktober 2001 Bedankt voor de reactie.<P>Maar waarschijnlijk als ik de firmware aanpas zal m'n huidige zenderpark wel niet meer werken, of wel?
Gast Geplaatst: 17 oktober 2001 Geplaatst: 17 oktober 2001 Kijk inderdaad zeer goed uit! zie philipsforum zojuist toegevoegde topic.<P>Ps Des heb je al succes met je Declink??<P>Gr. John
Gast Geplaatst: 17 oktober 2001 Geplaatst: 17 oktober 2001 ja en nee dek link werkt nu maar ik kan ik caneledit geen kanelen editen alles komt heel vaag over met allerlij rare tekens bij zender ik vermoet dat dit door de spaanse firmware komt die er nu in zit
Gast Geplaatst: 17 oktober 2001 Geplaatst: 17 oktober 2001 Des nou ja jij hebt er in ieder geval de spaanse firmware ingekregen! Zover ben ik nog niet gekomen! moet eerst naar intensive care met mijn deco. Ben trouwens nog beetje a/h rommelen geweest met lookerflash maar ik word van dat spaans geen wijs! ik heb geprobeerd wat te puzzelen daarmee maar snap het niet geheel! (helemaal niet eigenlijk) hij probeert trouwens wel (lookerflash, niet mijn deco die blijft update error aangeven)blocks te proggen/beschrijven? maar telkens als hij bij 7FE?FFC (? staat voor cijfer of letter) dan geeft hij aan dat er iets niet goed is, dan kun je nogmaals proberen of naar volgende block gaan maar dan krijg je weer die foutmelding (waarbij het ? telkens dus opvolgend getal of een letter is).<P>Gr. en succes, John
Gast Geplaatst: 17 oktober 2001 Geplaatst: 17 oktober 2001 ik zal je vertellen ik kan geen woordje spaans en nu is mijn hele Seca box in spaans ik word er gek van ik begin al een klein beetje spijt te hebben van het flashen want naar de T kanalen kan ik toch nog niet kijken want op alle spaansje kanalen valt mijn kaartje uit dat was eerst al het probleem met de Canal digital kanalen dus<P> gek van te worden
Gast Geplaatst: 17 oktober 2001 Geplaatst: 17 oktober 2001 en sorry.... ik heb nooit met lookerflash gewerkt ik weet dat het in spaans is probeer ens een spaans woorden boekje verder ach die ontvanger komt wel weer aan de praat alleen een beetje zonde de tijd en de 50 piek'ies
Aanbevolen berichten