jacobus Geplaatst: 9 oktober 2003 Geplaatst: 9 oktober 2003 Af en toe heb ik het probleem, dat n window zich niet ververst nadat ik iets heb gewijzigt, zola de naam van n map, of n map verplaatst. Als ik n map dan verplaats, is ie wel daadwerkelijk weg, maar hij blijft weergegeven staan in de geopende window. Doe ik dan Back/Forward is hij wel weg? Hier heb ik slecht af en toe last van. Is dit tijdelijke traagheid van het systeem of iets anders? HP, Athlon 2000+, 256 MB, XP sp1
Newbie Geplaatst: 9 oktober 2003 Geplaatst: 9 oktober 2003 Je kan ook op F5 drukken..maar dat zou niet nodig moeten zijn...wijzigingen moeten onmiddelijk zichtbaar zijn..mischien een ½ sconde vertraging of zo maar meer zou niet moeten... *** Humax 5400Z Loader H2.08 TOH 3.4_HoT EMU 10.0 Triax 110 STAB 120HH ***
jacobus Geplaatst: 9 oktober 2003 Auteur Geplaatst: 9 oktober 2003 klopt, maar als ik niks doe, blijft de map of watever gewoon staan. Dit doet ie overigens niet altijd
Gast Geplaatst: 9 oktober 2003 Geplaatst: 9 oktober 2003 Heb ik ook gehad, heb XP er opnieuw opgezet, zonder update,s, nu werkt het al weer een hele tijd goed! Have fun ! hbsat
jacobus Geplaatst: 9 oktober 2003 Auteur Geplaatst: 9 oktober 2003 ben eigenlijk niet van plan mn pc opnieuw te installeren. Verder loopt ie hartsikke mooi. Weet iemand welke update dit probleem dan evt veroorzaakt?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen