Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Er zijn tegenwoordig satelietontvangers met harde schijf, waarbij je de programmas kunt opnemen.<P>Bestaat er ook éen waar we onze kaartjes kunnen insteken en die nog werkt ook?<P>Bedankt voor de informatie!!!

Geplaatst:

Heb zelf nu een nokia 9902 is ook met een harddisk, en ben daar nu reuze tevreden mee sinds de laatste uptdate (nu versie 1.1). Het is niet de snelste maargoed. Heb ook gespeeld met een kahtrein maar vind de software niet altijd even logisch in elkaar zitten (mijn mening) De topfield heeft als voordeel dat je wat anders kunt kijken als wat je opneemt, maar heeft als nadeel dat (heb ik gelezen) de ruwe stream wegschrijft met als nadeel dat je ook je smartcard nodig hebt bij het afspelen van een recording (vervelend als je na 2 maanden die key niet meer op je kaartje staat)

Geplaatst:

Er schijnt (en dat zijn nog geruchten) dat er binnenkort een Seca doos op de markt komt met ingebouwde Harddisk.<BR>Merk en typen zijn nog onbekend, maar zag hier in de stad ergens in een 27mc zaak een foldertje liggen, welke informeerde dater omstreeks Oktober zoiets zou moeten verschijnen, maar dat kunnen natuurlijk ook fabeltjes zijn want ik heb voor de rest nog niemand anders over een secadoos met ingebouwde HDD horen praten. shocked.gif" border="0shocked.gif" border="0

Geplaatst:

Kijk eens op surpin.net.. in November komt er een ASTON Xena 1800 en 2000 op de markt hier in Frankrijk.. deze kosten ongeveer<BR>€ 600 voor specificaties... zie <A HREF="http://www.aston-france.fr/2000.htm." TARGET=_blank>www.aston-france.fr/2000.htm.</A> <BR>enkele hoogtepunten.. MCPC en SCPC, analoog en digitaal, harddisk, diseqc 1.2 en 2.3 embedded seca en mediaguard + 2 CI, 4 scarts, 2 Mb RAM, 4 Mb SDRAM.. etc.<BR>Xena 1800 is enkel digitaal verder zelfde specificaties.<BR>Mijn vraag... werkt de goldcard in deze ontvanger laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0

Geplaatst:

De Topfield 4000 heeft 2 tuners ingebouwd zodat je 1 programma kunt opnemen terwijl je naar een ander programma kijkt.<BR>Kijk even in het Topflied forum hier op het board daar vindt je over deze ontvanger meer.

Geplaatst:

Een Aston Xena 1800 / 2000 met hardisk? Dat lijkt me sterk! Ik zie het nergens staan en ze hebben het ook niet. Maar ik hoop wel dat ze snel op de markt komen, want ik zit al een eeuwigheid te wachten!<P>Groeten, Simon.

Geplaatst:

Voor de laatste update van de xena 1800/2000 kijk op http:/babsteff.free.fr/surpin/gsm/sat/xena1800.htm ( ik hoop dat je goed Frans kunt lezen...)ben afgelopen week nog langs geweest bij SURPIN in Parijs en die heeft me verzekerd dat de 1800/2000 van een harde schijf voorzien worden.

Geplaatst:

Die Aston lijkt me wel wat!!!<P>Nu alleen zien of het kaartje werkt! Er is anders nog een (omslachtere mogelijkheid nu om op te nemen. Via de computer!!!!

Geplaatst:

Hmmmm, kan nog leuk worden als ze Mediaguard gaan vervangen volgend jaar.<BR>Dan maar hopen dat de nieuwe Aston's ook de nieuwe coderingen aankunnen frown.gif" border="0

Geplaatst:

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originally posted by LD:<BR><STRONG>Hmmmm, kan nog leuk worden als ze Mediaguard gaan vervangen volgend jaar.<BR>Dan maar hopen dat de nieuwe Aston's ook de nieuwe coderingen aankunnen frown.gif" border="0</STRONG><HR></BLOCKQUOTE><P><BR>Hoezo mediaguard vervangen? <BR>Wou je zeggen dat canalplus ons weer een nieuwe codering wil aansmeren?

Geplaatst:

Kreeg vandaag te horen dat de "kaart wissel" in februari 2002 gaat plaats vinden bij C+<BR>Officiele Mediaguard ontvangers zouden al softwarematig aangepast zijn voor de nieuwe codering.<BR>Wat dit inhoud voor "andere" ontvangers en Aston Cam's weet ik helaas nog niet frown.gif" border="0

Geplaatst:

Die Topfield is I.d.d. een prachtige bak met veel leuke opties en geeneens zo duur (1839,- zonder CAM) en 40GB storage ....

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.