Gast Geplaatst: 9 oktober 2003 Geplaatst: 9 oktober 2003 ik heb een dvd speler in de computer zitten nu wil ik de dvd om zetten naar vcd maar heb nu al 12 schijven kapot gemaakt om te copyeren ik gebruik dup dvd maar dat gaat niet goed neem maar 29 minuten op wie wil me zeggen wat voor proggamma's ik er voor nodig heb en waar ik ze eventueel kan vinden alvast bedankt gr van satteliet@hotmail.com
Gast Geplaatst: 9 oktober 2003 Geplaatst: 9 oktober 2003 Kijk eens op www.dvdrhelp.com mocht je er dan nog niet uitkomen dan hoor ik 't wel. Groet Wh@ZzAa
Gast Geplaatst: 9 oktober 2003 Geplaatst: 9 oktober 2003 dat heb ik al bezocht die website maar ik kom er maar niet uit heb dup dvd gebruikt maar maakt maar een cd van 29 minuten dus dat proggamma wasw ook niet goed
Gast Geplaatst: 10 oktober 2003 Geplaatst: 10 oktober 2003 Kijk even naar DVDEO of DaVideo. Deze paketten hebben standaard alles in huis om van DVD naar VCD te comprimeren/branden...
Gast Geplaatst: 12 oktober 2003 Geplaatst: 12 oktober 2003 ozzo bedankt het werkt de davideo ik heb het geprobeerd en het werkt bedankt gr
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen