Gast Geplaatst: 9 oktober 2003 Geplaatst: 9 oktober 2003 Weet iemand wat de signaal afstand moet zijn minimaal tussen horizontaal en vertikaal Ik heb schotel van 2meter en 2 lnc's van swedisch microwave 1 voor hor en 1 voor vert en worden niet samen gekoppeld Als dan bv een signaal op hor 80 dBuV is dan meet ik op de vertikale kant op de zelfde freq nog een signaal van 57 dBuV dit is een kleine 25dB verschil weet iemand hoeveel dat zou moeten wezen
Gast Geplaatst: 9 oktober 2003 Geplaatst: 9 oktober 2003 25 dB lijkt mij een normale goede waarde. Kijk maar eens naar het datablad van een invacom. Die is ook 25 dB.
faxme Geplaatst: 9 oktober 2003 Geplaatst: 9 oktober 2003 Ik heb ongeveer hetzelfde probleem met 2 verschillende schotels bij een mijn kennissen. Hor. ® (c-band) wel te ontvangen maar ver.(L) niet. Het gaat om c/ku (chaparral) feed en c-band LNB (25k, echostar) en ku-band LNB (SMW). KU band ontvang ik wel ver/hor. Volgens een kennis van mij zou de C-Band LNB misschien niet geschikt zijn voor ver. maar alleen voor Hor. Work is work if you're paid to do it. It's a HOBBY if you've to pay to be allowed to do it. 2X Amiko 8900HD SPARK(Schiterrend!!!). T90 in aankoop......
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen