JanAstra Geplaatst: 9 oktober 2003 Geplaatst: 9 oktober 2003 Ik kom bepaalde websites niet binnen omdat mijn computer geen cookies accepteert. Hoe kan ik dat verhelpen. Bedankt, Jan Astra.
elektrik Geplaatst: 9 oktober 2003 Geplaatst: 9 oktober 2003 heb je een pop up killer draaien? -hij die veel vraagt, weet veel-
Gast Geplaatst: 10 oktober 2003 Geplaatst: 10 oktober 2003 In IE-----> tabblad extra-internetoptie's-privacy. En dan de schuifbalk (links) verschuiven naar het beveiligingsniveau dat je zelf wilt.
Gast Geplaatst: 10 oktober 2003 Geplaatst: 10 oktober 2003 Wat je zou kunnen doen. In IE--> Extra-->Internetopties-->Privacy-->Geavanceerd. Je zet een [v-tje] bij automatische cookieverwerking opheffen. Dan zet je de directe en indirecte cookies gewoon op blokkeren( [color:"blue"] Hierdoor heb je geen last meer van de meeste pop-up's[/color]), maar zet dan wel een [v-tje] bij cookies per sessie altijd toestaan. Bij de sites die een cookie nodig hebben om te antwoorden bvb: sat4all board. Dan ga je in het zelfde raampje dat je vind onder Extra-->Internet-opties-->Privacy -->en hier zie je een vakje Websites bewerken-->deze open je en hier tijp je het volledige adres van sat4all in en klik dan op toestaan.Dit herhaal je voor andere sites die jij vertrouwd en bezoekt en die een cookie nodig hebben om goed te functioneren. ps.dit is één manier om deftig met cookiebeheer om te springen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen