Ga naar inhoud


Ad3.1 9902s scrollt door display, start niet door


Satq

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Ik heb over deze storing niets kunnen vinden in het forum, dus maar even een berichtje geplaatst.

 

Ik heb hier een 9902s staan welke na aansluiten van 220V direct de melding Ad3.1 9902s in het display laat scrollen, verder gebeurt er niets.

Ik heb al verschillende knoppen (alle 3 tegelijk, en apart) ingedrukt gehouden, maar dit helpt niets.

De receiver is een maand of twee gelden voorzien van Ad3.1 (via sat. download) heeft goed gewerkt en heeft daarna eens een tijdje stil gestaan. Nu hij weer wordt aangesloten laat hij alleen maar de opstart text scrollen.

 

Heeft iemand enig idee?

 

Satq

Link naar reactie
Delen op andere sites


 

 

Hmm, viel wel mee geloof ik, volgens nokia moet je hem zo resetten:

 

To reset your Nokia Mediamaster 9902 S, do the following:

Using the remote control, switch off the Nokia Mediamaster 9902 S. The time is shown on the display. Now press and hold the Program+ button on the Mediamaster 9902 S. Keep holding the Program+ button and press the Program- button as well. Keep both pressed until "CUSt" appears on the display. When you release the two buttons, a message (Pull The Cord) appears on the display. Remove the power cord from the socket, wait five seconds and then plug it in again.

 

Helaas kon ik natuurlijk de time niet in het display krijgen.

 

Door de aan toets (meest linkse) ingedrukt te houden kreeg ik wel time in het display.

 

De "cust" reset wil bij mij natuurlijk niet lukken.

 

Door eerst "program-" ingedrukt te houden en daarna "program+" kon kreeg ik wel een Fact reset dit bleek voldoende om de receiver weer aan de praat te krijgen.

(hiervoor hoef je het 220v snoer niet te verwijderen).

 

Satq

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

Kheb hier hetzelfde probleem met de software versie ad 1.0, maar krijg hem niet met je methode aan de gang?

 

Toch gelukt.

 

Eerst linkerknop(power) ingedrukt houden tot je -- -- krijgt, dit verandert dan in

--:-- daarna rechter pijl op receiver indrukken en vast houden, dan linker indrukken en wachten tot je cust ziet(ging bij mij heel snel). Daarna beide loslaten en linkerknop (power)weer indrukken. dan zie je cust pull the cord.

 

Succes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...