sat1 Geplaatst: 10 oktober 2003 Geplaatst: 10 oktober 2003 Ik krijg op de Philips 6072 met v9 software geen ned1,2,3 en de canal+ zenders niet hoe kan dat? [color:"red"]Edit M_Z: Ik heb de onderwerpregel aangepast omdat dit duidelijker is voor andere lezers. [/color]
jumpyever Geplaatst: 10 oktober 2003 Geplaatst: 10 oktober 2003 heb ik ook gehad ,tactisch tikje tegen de schotel en het werkte weer. Maxdigital 225S Mutant 200S Visiosat BIG Bisat 4 x Edision 0.2 single lnb Satlook Micro + Pioneer Kuro Pioneer PDP-LX508D (Full HD)
M_Z Geplaatst: 10 oktober 2003 Geplaatst: 10 oktober 2003 Deze kanalen zenden sinds vandaag OOK in Irdeto2. De oude v9 firmware kijkt alleen naar Irdeto, maar maakt geen onderscheid in Irdeto1 of Irdeto2. Ook bij de oudere Strong software is dit een probleem, ze hebben daar een oplossing gevonden door Nagra in te stellen ipv Irdeto. Dit kun je doen via Menu 2, voorkeuzekanalen en coderingsinstellingen (e-toets). Misschien werkt dat ook op de oude Philips software. Verder wil ik je toch sterk aanraden om eindelijk eens over te stappen op een nieuwere software versie, want je mist nu een hoop leuke dingen. M_Z
sat1 Geplaatst: 10 oktober 2003 Auteur Geplaatst: 10 oktober 2003 Hartelijk bedankt M.Z ,ik heb hem omgeschakeld naar nagra en de zenders gingen open.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen