Ga naar inhoud


help mij, dit kan niet met humax


Turelure

Aanbevolen berichten

hirschmann heeft de cse 2000 geschikt voor 8 casettes die casettes zijn los te verkrijgen voor

analoog chs 2000 s

digitaal FTA chd 2000 s

digitaal voor ci modules chd 2000 si

sommige cassettes hebben de mogelijk heid om de aangeboden bronnen om te zetten in twee signalen

het doorlussen van meerdere units is mogelijk

dus het is wel mogelijk kijk anders even op hun site

Link naar reactie
Delen op andere sites


Het heeft niet direct te maken dat ik geen 60 receivers wil kopen, maar ik vind het nogal een warboel.

 

Ik bedoel niet direct 6in1, misschien gewoon verschillende decoders van verschillende packetten (alles appart dus)

 

Mijn opzet is om in elke kamer een multimedia systeem te installeren, waarmee elke kamer ook internet heeft, en access heeft tot een XVID serverbox, tot nu toe krijgen we dat aan de praat en kunnen we in een 20 tal kamers tergelijk xvid bekijken vanaf 1 server. (dus misschien kunnen we dat netwerk gebruiken, slechts een voorstel) Elke kamer heeft een plasma scherm die ook aangesloten zit op de pc.

 

TOt nu toe heeft elke kamer CNN, BBC WORLD, en allemaal lokale spaanse zenders. maar ik wil dus verder., ik vind een hoopje van 60 humaxen (want ik zou toch voor de makkelijke oplossing gaan en alles van de computerroom laten komen) op elkaar niet zo een mooi zicht).

 

in die 60 kanalen mogen er ook al een paar FTA/s zitten, nu kreeg ik dit weekend een telefoontje van iemand hier, die zei dat er modules bestonden om een bepaadle frequentie met FTA kanalen te laten paseren naar een UHF kanaal. Nu bestaan er niet zo een modules waar ik daar ook een abonnement kan op krijgen?

 

Met 6in1 work ik verkeerd begrepen! Ik bedoel dat ik verschillende (betaalde) packetten , bv een systeem voor TPS, maar nu ziet het er naar uit dat ik 8 TPS receivers ga moeten kopen als ik 8 TPS kanalen wil zien.

 

Weet iemand iets over die modules, wel bedankt voor de vele antwoorden

 

Groetjes

 

Turelure

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

die cassettes van hirschmann kan dus een ci module in dus een aston of wat anders moet je zelf weten en die kaarten b.v. 4 uit nederland 4 uit spanje en 4 uit italie zul je dan als je ze kunt krijgen gewoon dus in die ci module kunnen stoppen bij de cse2000 kun je de gewone antenne aansluiten zo dat de lokale en of de landelijke zenders die gewoon via de ether uitzenden er bij doorgeeft over de zelfde coax kabel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...