Ga naar inhoud


Is m'n 2e DSX6073 nu ook om zeep na update Zib631?


gps

Aanbevolen berichten

Als je UPDATE ERROR hebt, dan heb je de verkeerde firmware er ingezet. Je moet hebben bij de DSX 6073/03 de firmware DSX 6072.

 

Ik heb het n.l. ook gehad met DSX 6071 en dan geeft hij dus aan UPDATE ERROR.

 

Dus de 6072 erin en dan moet het lukken.

 

Als hij vastloopt moet je Crtl Alt Delete even op je toetsenbord doen en dan loopt de software weer gewoon door.

 

Ik gebruik de software OSLV400C en heb geen probleem.

 

Suc6

Link naar reactie
Delen op andere sites


OK, Loekie.

Bedankt voor advies. Ik heb echt de DSX6072 software voor de DSX6073 tuner. Als hij vast staat op blok 15 en ik doe ctrl-alt-delete dan krijg ik:programma afsluiten en geeft hij aan als ik nogmaals ctrl-alt-delete doe, de computer opnieuw gaat opstarten, hij gaat dus niet verder. Ik heb de nieuwe DSX6073 (no:3) nu al 6x gepatcht en werkt perfekt. Ook weer naar origineel en daarna weer met Zibi 6.31. Tevens heb ik voor iemand een DSX7072 gedaan en ook perfekt. Die 2 zijn gewoon gesneuveld en ik ga ze voor garantie opsturen en zien wel hoe dat uitpakt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb hetzelfde gehad met een 7072/03 deze week. Hij blijft steeds vastlopen op block 15-17. Alle andere blokken laten zich zonder problemen proggen. Dit is duidelijk een flashrom probleem. Die zullen moeten worden vervangen en dan zal het wel opgelost zijn. Ik heb er wel voor gezorgd dat de originele firmware en eeprom zo veel mogelijk weer terug in de ontvanger staat, anders zou de garantie wel eens een probleem kunnen worden.

 

Het kan dus wel eens misgaan dat flashen, maar het heeft absoluut niks met het aantal flashes te maken. Deze ontvanger is voor de tweede keer aangepast geweest. Hij gaf spontaan na het inschakelen op een dag een update error. Mijn eigen ontvanger is toch al iets vaker geflasht (iets vaker?...mwah!!) maar nooit geen problemen hiermee gehad.

 

M_Z

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Heb inmiddels 2 nieuwe apparaten voor garantie ontvangen en heb ze gelijk weer gepatcht met ZIBI8-EMU34 en eigen kanalenlijst voor 5 sat posities en optie 2 op kaart en optie 3 op PBM en absoluut geen vastlopers meer tijdens zappen.SUPER !!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...