Gast Geplaatst: 11 oktober 2003 Geplaatst: 11 oktober 2003 Heb windows xp home edition gekocht, kosten 289 euro retail versie. Nu zou ik graag een kopie van het cd'tje willen maken. Is dit te doen. Voorts hoelang kun je gebruik maken van de update service.Ik zou ook graag mijn bejaarde vader gebruik willen laten maken van mijn geregistreerde versie, maar hij beschikt over hele andere hardware, microsoft stelt je hardware vast bij installatie, de hufters ,het was al duur genoeg, mag mijn vader dan ook "meegenieten". Hoe is dit allemaal realiseerbaar. alvast bedankt voor jullie reacties!
Ome Merde Geplaatst: 11 oktober 2003 Geplaatst: 11 oktober 2003 Citaat: microsoft stelt je hardware vast bij installatie, de hufters ,het was al duur genoeg, mag mijn vader dan ook "meegenieten". Hoe is dit allemaal realiseerbaar lijkt me meer dan logisch. per PC één licentie, zo werkt het al jaren en zo zal het ook altijd blijven. aangezien dit geen Windows-probleem is, sluit ik deze topic merDe deze ruimte is te huur
Aanbevolen berichten