Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

de file's in winzip heten Fun_seca

Fun_seca16

secafun<p>gewoon gedownload bij duck & phill

ben vandaag ook met ***geen-reclame*** maar mijn mastera

werkte niet mee mad.gif" border="0

heb het nog even goed nagezocht

seka16 bij duck

funcard seca file bij phill

[ 30-11-2001: Bericht gewijzigd door: jaapie ]<p>[ 01-12-2001: Bericht gewijzigd door: jaapie ]</p>

Geplaatst:

Zo kunnen ze niet heten want dan zou je ze in geen enkel programma kunnen gebruiken.

Er zou op z'n minst iets van .hex of .bin achter moeten staan.

En zelf als jij er nu zomaar .hex of .bin achter plakt dan geloof ik het nog niet, want niemand zet files op het web waar je absoluut niet aan kunt zien of ze voor de flash, de externe- of de interne eeprom bedoeld zijn.

Daarom zei ik ook heel precies aangeven.<p>Enfin ik ben zelf maar ff bij Duck gaan kijken. Als je daar "Seka16 new" download dan krijg je een zipfile met de naam "Fun_seca16.zip".

Als je die uitpakt, dan krijg je een paar foldernivo's dieper de volgende 3 hex files die je nodig hebt:

- Flesh.hex

- Int 16prov Hex.hex

- Ext Hex.hex<p>Als je die met chipcat wil programmeren dan doe je het volgende :

- rename "Int 16prov Hex.hex" in "Flesh.eep"

- laad Flesh.hex bij 1(90S8515)

- laad Ext Hex.hex bij 2(24C64)

en programmeren maar.<p>Suk6

Geplaatst:

dat rename dat moet toch met de rechter muisknop?

alles lukt de cam herkent de card maar zegt

no right for this service confused.gif" border="0

Geplaatst:

Komaan mensen, hier dan een 100% ok werkwijze om Funkaartjes te proggen. Je hebt wel 2 progs nodig maar die kan je een beetje overal 'vinden':<p>Programmatie FunCard 90S8515A:<p>1.- De 3 FUNfiles 'Flash, Int-Eeprom en Ext-Eeprom' ergens downloaden.<p>2.- Open het programma FunCard Editor en selecteer tab Phoenix Programmer,

- 'OPEN' file, en selecteer je "Ext-Eeprom"-file,

- programmeren in modus MasterCRD 1.

- FunCard Editor sluiten<p>3.- Open het programma IcProg 1.04 , zet de settings op 90S8515,

- 'Open' File, en selecteer je "Flash"-file,

- 'Open' Data File, en selecteer je 'Int-Eeprom'-file,

- programmeer beide files tesamen in modus MasterCRD 4.

- Ic-Prog afsluiten.<p>- FunKaartje is klaar!<p>Veel plezier!<p> wink.gif" border="0

Geplaatst:

HET IS GELUKT

laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0

maar niet op de goede manier.ik ben begonnen met

chipcat hier heb ik de eemprom mee geschreven.

toen ben ik naar icprog gegaan en heb de flash

geschreven

en wat denk je volop beeld shocked.gif" border="0

wie kan me vertelen in welke stand mijn mastera

moet staan met icprog als ik daar mijn eeprom mee wil schrijven?ik had hem in 1 staan en kreeg error,

de rest lukte toen ook al niet.

en wie kan mij uitleggen hoe in iets moet rename

ik heb het met mijn rechter muisknop gedaan,de

naam was verandert maar dit had vervolgens geen

uitwerking op het programmeren confused.gif" border="0<p>[ 03-12-2001: Bericht gewijzigd door: jaapie ]</p>

• 2 weken later...
Geplaatst:

beste duwgati,ik ben een beetje in de war geraakt van de verschillende bestands namen.ik heb de fun_seca 16 zip van duck uitgepakt en heb iets andere bestandsnamen dan jij beschreven hebt.

het volgende heb ik uitgepakt

-ext ee16prov.hex

-flesh.hex

int.ee.hex

je zegt dat je de flesh.hex laad bij 908515

en de exthex.hex bij de 24c64

en waar moet ik de van naam veranderde "flesh eep"

gebruiken?

ik werk met een nokia 9600 en een 1.05 seca cam.

samen met chipcat.groetjes nok

Geplaatst:

@Nok,

Rename die int.ee.hex naar flesh.eep

Chipcat zorgt er dan voor op basis van die naam en extensie dat tijdens het programmeren van de flash, automatisch ook de interne eeprom wordt meegeladen. Die hoef jij dus nergens apart op te geven.

Suk6

Geplaatst:

het is gelukt alleen wat zijn de voordelen hiervan?ik krijg de zelfde zenders als op mijn goldkaart(taquilla kiosk palco etc.)

groetjes nok.

Geplaatst:

Zoals ik hierboven al heb uitgelegd zijn sommige funcard files beter bestand tegen ecm attacks als je een AU kaart maakt.

Voor het wel of niet openen van kanalen maakt het in principe geen verschil. Dat hangt van de files af die je gebruikt.

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.