Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo , weet iemand raad op t volgende probleem;

ik heb een gepatchte Philips dsx 7071 (H2D**t**)

Ik probeer op de zenders Palco op Hotbird de films Traffic en 15 minutes te bekijken deze werden de afgelopen week uitgezonden op o.a. Palco 3 en 4 en vanaf gisteren op Palco 4 en 5.

Wat ik ook probeer Ik krijg alleen maar zwart.

Alle andere Palco Kanalen waar andere films op draaien krijg ik wel.

Het gekke is als ik t Palco kanaal opzet waar een van deze films op wordt uitgezonden (met zwart beeld dus) en ik duw op plus van de remote en schakel vervolgens de ondertitels in dan heb ik wel ondertiteling in Engels of Italiaans.

Alle andere K,s Taqs en Palcos gaan wel goed, maar t lukt me maar niet deze films op t scherm te krijgen. als iemand n idee heeft hoor ik t graag.<p>Alvast bedankt voor de hulp...........DH

Geplaatst:

Sorry dat ik geen antwoord op je vraag heb, maar met welke files heb je de 7071 gepatched? Dit is voor het ontvangen van ook de buitenlandse zenders?

Ik kon heleaas je e-adres niet achterhalen dus doe ik het zo.<p>Je mag mij wel een mailtje sturen als je wilt reageren: arrowsboy@yahoo.com

Geplaatst:

Kan je palco kanalen bekijken dan met het seca systeem ik dacht namelijk dat dit in irdeteo werd uitgezonden???<p>Greetings Admirals confused.gif" border="0

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.